Tuesday, August 30, 2011

Tagasi kooli või?

Ei, ei lähe. Seekord veel mitte. Aga niiiiiiiiiiii paljud inimesed mu ümber (Facebookis) räägivad, et kool algab, kellel on siis põnevus, kellel on ärevus, kellel on juba eos kopp ees ja kellel pole aimugi, mida oodata, või mida tunda. See on tore. See on taaskord pannud mind rohkem mõtlema selle peale, et mis siis järgmine sügis saab. Praegust tööd siis enam ei ole (ja kui pakutakse, siis ei taha), peaks nagu midagi muud tegema. Ülikool või kutsekool? Tallinn või Tartu? Eesti või välismaa? Ülikool või elukool? Mida kooli kõrvalt teen? Mingi töö peaks ju leidma. Kus, mida, kuidas? Olen kahjuks selline üks-samm-korraga tüüpi inimene. Praegu on töö, siis pole vaja edasi mõelda. Aga tegelikult, kui ma tahaksin teha midagi põnevamat kui Tallinna või Tartu ülikool, siis on praegu ju viimane aeg hakata asju ajama, et see võimalikuks saaks. Samas, kui ühtegi ideed tegelikult ei ole, siis mida ma ajan. 

Mõistate? Ma ka ei mõista.


Ehk: palvetage ikka! ;) :)


4 comments:

Ulli said...

heh. ma palvetan ja loodan, et sa leiad midagi, mis meeldiks piisavalt. kunagi ei tea, kas läheb lõpuni õnneks, aga ma olen jätkuvalt seda meelt, et õppimine rikastab igatahes elu ja annab paremad võimalused toime tulemiseks:) miks muidu inimesed veel pärast bakatki edasi õpivad.. pärast magistrit.. no see on juba mullegi mõistatus:D haha.

loodan muidugi, et sa tegelt jääd siiski tallinnasse:D

Mariliis said...

Jaa, usun tõesti, et tasub minna õppima midagi.

Ma arvan ka, et Tartusse tegelt ei lähe, aga Tallinna kohta ka ei tea :D

Ulli said...

uuri lisaks polütehnikumi erialasid- kutsekas, aga päris ägedaid asju pakub. mul sõbranne õppis ülikoolis, jättis pooleli, õppis uuesti ülikoolis, võttis akadeemilise ja nüüd seal õpib fotograafiat ja on VÄGA rahul. uuri maad:)


ja kui sa tahaks mujale ära.. siis lihtsam ikka ülikooli kaudu - paberimajandus selgem ja hõlpsam. õpid pool aastat siin ja lähedki mujale pooleks või aastaks või.. :D

Mariliis said...

Jah, vaatasin, seal ainult fotograafia ongi selline, mis vähegi huvi pakuks :D