Thursday, September 8, 2011

Et mis toimub siis.

Praegu toimub asju. Gospelkoor hakkas uuesti. Tööl käin endiselt. Kertu-Raimo pulmad on tulemas --> vaja teha pulmaleht ja proovi. Tõlgin isale allianssi palvenädala teksti. Töötan Lehari assistendina Heartbeat Tallinnaga seoses (www.2012.ee). Lubasin ühele konverentsile minna bändiga, millega tuleks nüüd tegelema hakata. Ja veel ühele üritusele kolme laulu laulma mittebändiga. Ja veel ühele üritusele kolme laulu laulma mingi pundiga. Heh, ja ikka tundub, et ei saa üldse laulda... Aga eks nii see läheb, kui iga ürituse peale saab kokku kaks korda laulda - üks proov ja üks esinemine. Great. Igatahes... UNO!!! UNOt oleme palju mänginud. Nüüd on paar päeva vahele jäänud tegelt.. Peaks uuesti ette võtma. 

Mul on palju teha, aga naudin täiega. Eile olin veerand seitsmeni tööl, suhteliselt ilmselgelt mitte tegemas oma tavatöö asju, vaid rohkem neid teisi. Aga hea on jälle asjalik olla, vahepeal nagu ei olnud üldse, ei asjatanud ringi ja ei teinud palju. 

Igatahes... teha on palju, energiat ka piisavalt, aga palvetage ikka, et oleks jätkuvalt piisavalt energiat ja tarkust ja aega ja kohusetunnet ja kõike, mida tegelikult vaja on, et hakkama saada selle hunnikuga, mis kaela olen võtnud. Millestki ju loobuda ei taha. ;)



2 comments:

Ulli said...

you're back to your old self:D

Mariliis said...

Haha, eks ole. :D

Tuulepea olen ka täielik, peaks hakkama mingit kalendrit kasutama. Sest see konverents nüüd jääb minu jaoks ära, sest ma juba lubasin end kooriga mujale. Eilseks lubasin ka samal ajal neljas kohas olla. Nii tore :)