Sunday, August 21, 2011

Hullupea reis vol 13

Täna mõtlesin minna Eiffeli torni. Jõudsin siis sinna kohale ja... mõtlesin ümber. No ikka haigelt palju inimesi, ei viitsinud seal oodata. Jama vabandus, ma tean, aga noh. Mis seal ikka. 

Käisin ringi Pariisi peal ja mõtlesin, et ma peaksin rohkem naeratama. Kui ma jõudsin, siis naeratasin vast isegi liiga palju, aga nüüd kuidagi.. moss-moss tunne endal. No vähemalt täna oli, ei teadnud tähele panna, kas varem ka seda probleemi on olnud. :P Aga igatahes. Tänasest naeratan rohkem. 

Mu host oli täna ja eile oma tüdrukuga tsillimas ee... normandy coast, ütles ta. Tegin endale puuviljasalatit. See oli väga maitsev. Eeh, ma pean vist rohkem tegema, pole midagi kirjutada :P Homme Hillsong. Exciteeeeed. :)

Olge musinad, palvetage ikka, kõik on hästi. :)

No comments: