Sunday, August 14, 2011

Hullupea reis vol 6

Täna mõtlesin veids oma hostiga tsillida, kuna ta on tõesti tore, aga ma ei ole temaga peaaegu üldse koos aega veetnud. Mõeldud, tehtud - ta magas häääääääääästi kaua ja siis me rääkisime juttu päris kaua ja siis läksime Montmartre'isse. Nii palju rahvast, et kohe täitsa hull. Lisaks on mu host kõige aeglasem kõndija maailmas, nii et see oli üks kannatlikkuse proov. See teine, kellega siin hänginud olen, on just vastupidine, ma arvan, et Anule meeldiks temaga jalutamas käia. :P Aga igatahes, siis nägin ära Sacre Coeuri kiriku, mis on minu meelest häääästi ilus, nii seest kui väljast. Meeldib väga. 

Käisime ka söömas Pepone Café's, sõime pitsat. Nõnna suur pitsa oli, et mul jäi pool alles ja kõht on siiani täis. Ja siis oli veel vaja üks tiramisu süüa. Päris ränk. Ma pole siin Pariisis olles eriti palju söönud, sest kõik on räme kallis, nii et see pitsa mõjus väga hullusti :P Aga vahelduseks jälle sobib. Ja pärast söömaaega vaatasime Moulin Rouge'i üle, vähemalt väljast. Ei tea, pole midagi nii erilist. Ja siis läksime juba tuntud kohta, Louvre'i juurde, istusime seal ja rääkisime juttu, sain ta pere kohta rohkem teada ja nii. Öösel on paljud asjad ikka üsna ilusad, Louvre on vinks ja Eiffel on vinks ja Notre Dame on vinks ja kindlasti veel nii mõnigi. Ja nii soe oli ka. Täitsa tore täitsa tore. Siis tulime "koju" ja nüüd ma siin jälle olen. 

Pariis on ikka mõnn, pole midagi öelda.... :)

Palvetage ikka, peaks siit täna-homme-ülehomme ära liikuma. Plaan minna Lyoni ja siis sealt edasi Montpellieri, Nice'i või Marseille'i. Aga eks näis, kuhu satun. :)

2 comments:

Ulli said...

kahju edasi liikuda ka? seal oli vist juba päris cozy!?:)

Mariliis said...

Siin on täiega cozy. Pole veel kusagile liikunud. Homme peaks küll liikuma, viimane aeg noh. :P