Friday, August 12, 2011

Hullupea reis vol 4

Eile kui "koju" jõudsin, siis ütles host, et ta vajab mult teenet, et ma siis järgmisel (täna) hommikul ootaks kella 10-11 ajal mingit pakki, mis tuleb tema nimele. Seega ma ei maganud väga kaua. Tõusin üles, tegin arvuti lahti, panin hosti Dave Matthews Bandi plaadi mängima ja tsillisin arvutis. Tsillin tsillin, vahepeal saadan hostile sõnumi, et what you ja siis hakkasin aja veetmiseks vaatama filmi "Extract". Suht mõttetu film, ei soovita. Aga igatahes siis  ootasin kuni ta saatis mulle sõnumi, et ma võin ära minna ja ta helistab ja sõimab neid natuke. Vaatasin oma filmi lõpuni ja just, kui ma hakkasin ära minema, siis helises uksekell ja sisse tuli hosti endine tüdruksõber. Talk about awkward. Aga see oli ainult alguses, siis ta juba sai aru, et ma olen CouchSurfingust siin ja siis polnud enam hullu. Kui ta ära läks (mis oli üsna tüki aja pärast, ta ei kiirustanud üldse), siis sain ka mina minema hakata ja läksin siis metrooga. Mõtlesin, et huvitav, kuhu üldse sõita ja tulin mingis suvakas peatuses maha, mis juhtus olema Eiffeli torni peatus. Põnev. Tegin siis suht sama marsruuti, nagu ikka olen teinud, vist suutsin hoiduda Eiffelist pilti tegemisest. Aga otsustasin kõndida selle Pompidou juurde, et seda ka soovitati ja nii. Kõnnin ma mis ma kõnnin, aga üles ei leia. Ja ei leidnudki lõpuks, ostsin hoopis endale suveriiripoest uue koti, sest mu kõrgkvaliteediline Terranova kott ei pidanud enam vastu. Ja siis jõudsin jälle Notre Dame'ini ja kuna ma pidin minema oma uue sõbraga kokku saama, siis üritasin leida metroo üles. See eriti mul ei õnnestunud, sest alguses oli mul liiga palju aega ja ma ei tahtnud veel minna, aga pärast ei leidnud ühtegi metrood üles. Ja õnneks jäi siis mu kõrval seisma takso, küsis kuhu ma lähen ja ütles, et hüppa peale. Ma ütlesin, et je n'ai pas d'argent, aga ta lihtsalt kehitas õlgu ja ütles, et pas probleme. Nii ma siis sõitsingi tasuta taksoga, juht veel pärast ütles vous etes tres jolie. Läks hästi, eks eks. :D 

Sõbraga läksime pmst samma kohta jälle, Notre Dame'i juurde, aga kuidagi niimoodi tagantpoolt, et nägi ka jube ilus, aga teistsugune välja. Väga kena, aga ma eriti häid pilte ei saanud, sest õues oli juba pime ja kaamera ei händelinud ära. Või mina. Aga pigem ju kaamera. :) Siis kõndisime veel ringi, nägin kahte ülikooli ja oleks näinud ka paari parki, aga need olid suletud, ja siis läksime juba laiali, tunduvalt varem kui eile. Ja siis, kolm metrood hiljem, jõudsin "koju". 

Ja siin ma olen, host norskab jube valjusti teises toas. 10 minuti jooksul pärast voodisse minemist hakkas ta juba sellega pihta, ja nüüd, üle poole tunni hiljem, pole ta veel lõpetanud. Amazing. 

Homme tahaksin minna ühele klassika kontserdile, aga see maksab 27,5€. Pole veel otsustanud, aga kuna minu lemmik klassikaline pala tuleb esitusele, siis oleks ilgelt lahe minna (Thais "Meditation"). 

Ma olen väsinud. 

Palvetage ikka. 


5 comments:

Ulli said...

rtore taksoonu:D ma saan aru, et selle taksost alles jäänud raha eest saigi kingituse osta:D? mul oli igatahes täna hommikul ärgates tuju kohe hea:D

aga seda, et.. tegelt ka, sa nagu elaks seal:D

Linda said...

uuu see meditation on tõesti imeline!!

Mariliis said...

Hehe, no natuke elangi. :D Kiusatus on ikka Pariisi jääda, host ka ütles, et ma võin jääda nii kauaks kui tahan, et tal septembris tuleb üüriline :D

Aga ma vist peaks ikka minema kuskile edasi.

Ja Meditation on on.. :) Mängisin ise ka seda muusikakoolis, aga ilmselgelt mitte nii hästi kui täna õhtul mängitakse.

Linda said...

lähed siiiiiis????????

Mariliis said...

Ei läinud, läksin hoopis Georges Pompidue .. kohta.. :P Sai tasuta ja puha. :)