Wednesday, August 24, 2011

Hullupea reis vol 16

Olin täna hommikul üsna närvis, et kuidas ja kus ja millal ja nii. Aga tänu Jumalale läks k6ik hästi sujuvalt. Ainukt probleem oli lennujaamas, kui check-inis ei olnud kohe teada, et mul pagasi eest makstud on, aga 6nneks sai ühe k6nega see selgeks tehtud. Ja saingi asuda teele Pariisist Stockholmi poole. V6i noh, Beauvais'st Skavsta poole. Siin pidin v6tma endale hotellitoa... aga k6ik toad olid täna ära bookitud. Jehuu. Great success. Pandi mind ootenimekirja ja öeldi, et äkki saab. Aga ma ei tahtnud ehku peale minna ja otsisin CouchSurfi kaudu endale Skavsta lähedale Nyköpingusse diivani, kus peal olla. Mind v6ttis vastu tüüp nimega Baha, ta on vist Indiast. Ma arvan... Mingit imelikku keelt räägib lisaks rootsi keelele. :D Aga ta on tore, andis mulle palju süüa ja kohvi ja viib mind lennujaama, nii et k6ik hästi. Ta töötab sellises kohas nagu KebabCenter, kus ma temaga ka kokku sain. Nii kuidagi kodune tunne oli seal pärast Pariisi, sest seinal ilutses pilt Eiffelist ja ühel hetkel astus sisse tüüp, kelle kotis olid plätud, kuhu oli kirjutatud France. Väga armas. Hiljem sirvisin mingit suvalist 2009 aasta reisiajakirja ja üks suur pealkiri oli Jul i Tallinn. Great. :D

Käisin siin veel Rootsile omase maastiku peal k6ndimas, ehk siis kaljune pind. Mulle nii väga meeldib. Nii-nii väga. Ronisin seal ja tegin pilte veids ja nautisin elu.

Homme j6uan koju. Can't wait. Tahan juba. See üks vahe-etapp v6iks ära jääda, pole vaja siin Rootsis olla, kuigi siin on hea. :D

Aga.. palvetage ikka, mis siis, et reis läbi. Armastan teid ja Jumal on lihtsalt imeline.

No comments: