Thursday, August 18, 2011

Hullupea reis vol 10

Mõtlesin, et täna tuleb üks mõttetu päev. Noh, nii mõttetu kui Pariisis olla saab, eks, ehk siis mitte väga :P Aga siis otsustasin mingi aeg ikka, et ei tohi tulla, nii et läksin välja, tulin jälle suvalises peatuses metroost maha. Jaa see oli mu elu parim jalutuskäik. Kõndisin umbes 4-5 tundi (peaaegu) jutti (peaaegu, sest käisin vahepeal McDonald'sis, sest mu host ütles, et peab ikka ära käima kohalikus mäkis :P) ja jõudsin no nii ilusasse kohta, et nutt tuli kurku. OK, ei tulnud, aga nii ilus oli. Panthéoni juurde jõudes tõsiselt vajus suu lahti, sest see oli minu jaoks niiiiiii väga ilus. Pilti tegin ka, aga pff, päris ma suudangi seda jäädvustada. Kaamera on hea küll, aga mitte nii hea ja mina ei ole ka väga hea selle taga. :P Igatahes... kõndisin edasi, ühe tänava lõpus kauguses paistis Eiffel, teise tänava lõpus kauguses paistis Notre-Dame. Mõtlesin, et istun lihtsalt maha ja oigan natuke aega, olin täiesti.. in awe. Kõndisin igatahes väga palju ja väga kaua ja avastasin, et Pariis on väiksem, kui ma tahaks, sest jõudsin kaks korda tuttavasse kohta ja ühe korra tegin lihtsalt ühe ringi ka. See oli veids mõttetu ja pärast seda läksin koju tagasi kohe, kui olin Cherry Coke'i ostnud (kiidetakse, ma polnud kindel, kas olen proovinud, nii et ostsin -oli OK) ja metroo leidnud. 

Täiesti mõnus päev oli, päike ei hävitanud, aga väga-väga soe oli (teksad oli halb otsus). 

Elu on ilus, palvetage ikka. Vähem kui nädal veel jäänud :)

2 comments:

Ulli said...

vähem kui nädal jäändu, sisi ename i palveta üldse kunagigi sinu pärast:P? ah, okei, no võib ka:)

igatahes.. mäkis peab muidugi käima:D me ka käisime. see on hea, suhtelsielt odav. kui mitte arvestada, et mäkk on mäkk ja kõht kohe tegelt tühi ka, aga noh.
aga kus mujal saab nii palju räpsu söödud, kui reisil olles?!

pildid ka vaadatud, isegi töödeldud. ilus:)

Mariliis said...

Haha, no siis ma enam ei palu eraldi. :D

Jaa, mu host küsis mult, kas ma olen käinud ja ma ütlesin, et no way! ja siis ta ütles, et come on, you have to go to mcdo ja siis ma ütlesin, et pff...ok. :D:D

Jee, tänks. :)