Friday, August 19, 2011

Hullupea reis vol 11

Noniinonen. Kell on juba peaaegu kesköö ja mu host pole kodus. Päris põnev, küllap hängib oma tüdrukuga kuskil. See on tore, loodan, et ta on õnnelik. Võiks ju olla, eks. :)

Mul oli täna jällegi tore päev. Käisin natuke ringi, ostsin paar suveniiri oma kallikestele, mis on nagu jube raske asi, mida teha. Homme tuleb veel minna, peaks täpsemalt läbi mõtlema, mida kellele vaja on :D Nobody is allowed to get their hopes up!!! Ja ma pean tõsiselt mõtlema, mida ma oma pagasiga ette võtan, sest juba tulles oli vaja 3 ülekilo riideid selga panna... Peab äkki seljakoti panema alla pagasiks ja käekotiga võtma ülejäänud stuffi. Keeruline värk see reisimine. 

Igatahes, vaatasin jälle oma kalli Eiffeli üle. See on tore. Ta on tore. Jaa... Crepe'i sõin, see on ka maitsev ja tore. :D 
Homme vaatan äkki mingit muuseumi, Musée d'Orsay pidi hea olema. Tundub, et Pariisist kaugemale ma siiski ei jõua, 4 päeva veel ainult siin alles. Teisipäeva hommikul lähen juba lennukile Stockholmi poole ja kolmapäeva pärastlõunal jõuan koju. Kiiresti liigub aeg, pole midagi öelda. 

Palvetage ikka. Jumal on hea, õnnistusi sajab. :)


No comments: