Monday, August 8, 2011

Hullupea reis vol 1

Olen jõudnud omadega.. mitte just eriti kaugele.. Viimased kolm tundi olen veetnud Stockholm Skavsta lennujaama kõrval oleva hotelli lounge'is. Ostsin endale 50 SEKi eest 3 tundi internetti ja see hakkab vaikselt otsa saama. Kaalun, kas võtta siiski siin tuba ja magada korralikult, või veeta öö lennujaamas. Homme saate teada! ;) 

Igatahes. So far so good, loodan, et edasi läheb ka sujuvalt. Palvetage ikka ja praegu eriti mu esimese hosti eest, kes kahjuks ei ole mu kirjale veel vastanud, milles ta peaks ütlema, millal ja kus kokku saame. :)

Pilti olen teinud lennukist avanevatest vaadetest. Ikka tõeliselt ilus on see asi...

2 comments:

Linda said...

aga ma tean juba varem kui homme!

Palvetan!!!

Ägekas oled!

Mariliis said...

Hihi, vist said kõik teada juba :D

Aitäh, et palvetad. :)

Saatsin talle just sõnumi, saan kell 8 õhtul temaga kokku. Seni kannan oma 13 kilost kotti mööda toredat Pariisi. ;)