Monday, August 22, 2011

Hullupea reis vol 14

Käisin Hillsong Paris koguduses täna, nagu plaanitud. Teel sinna vaatasin, et üks lahe stiilne kutt kõnnib samas suunas, mõtlesin, et oh, ta võiks ka sinna minna. Ja jee, läkski. Ja siis mõni aeg hiljem oli laval (üks koguduse trummaritest), rääkis, kuidas ta oma naisega just puhkusel käis. Jee. Tore. :D 
Väga meeldiv teenistus oli, üks laul oli inglise keeles (mu praeguse aja üks lemmikuid, Yahweh). Tõi pisara silma, et just see laul, tundsin, et olen õiges kohas. Ülejäänud lauludel olid lihtsalt sõnad antud mõlemas keeles. 
Pastor on seal austraallane, tänane jutlustaja oli Inglismaalt. Hea jutlus oli, rääkis, et meil on vastutus mitte lihtsalt istuda ja olla laisad kristlased, vaid teha tööd. Ef 2:10 - oleme loodud heade tegude tegemiseks. Päästetud armu läbi usu kaudu. Meie pääste on 100% Jumal, 0% meie. Ma olin väga unine, aga oli hea jutlus! Sinna kogudusse lähen vast veel, kui Pariisi tulen. Põhiliselt, kuna see on ainuke kogudus Pariisis, mida ma tean, mis ei ole suur ja Pariisi landmark. :P 

Täna oli siin ~32 kraadi. 

Homme peaks olema ~28. Saan kokku kahe inimesega ja pakin asjad, et teisipäeva hommikul ära kaduda. Loodan, et kõik läheb hästi, palvetage ikka. :)


No comments: