Sunday, August 14, 2011

Hullupea reis vol 7

Tänane päev on suht... sakk olnud. Pole eriti midagi teinud, öösel ei saanud magada eriti, sest kõht valutas ja kuna see läks täna edasi, siis ei teinud ma tõesti suuremat midagi. Olen palju arvutis olnud, käisin korra väljas süüa toomas ja siis olen vaadanud inglise The Office'it. Päris naljakas on.
Kahjuks ma pole saanud ühtegi positiivset vastukaja üheltki CouchSurfingu ööbimisvariandilt, ega ka odavalt autotranspordivõimaluselt. See on väga sakk, sest ma tahan nüüd siit juba ära minna. Põhjus lihtne - mu hosti endine tüdruksõber ei ole enam endine. Veids kehv on siin nende romantikat rikkuda, eks. Nii et ma ei tea, püüan siis Pariisis teise koha leida või midagi, vaatab. 

Muidu on tore, palvetage ikka :)


6 comments:

Linda said...

wow..elu nagu seebikas :D

Mariliis said...

Haha, indeed.

Nad igaljuhul nüüd läksid magama kõrvaltuppa.

Aa, kas ma seda olen maininud, et WC-sse ja vannituppa minemiseks peab minema läbi nende/tema magamistoa? Täna õhtul ma ei pissi. :)

Linda said...

HAHAHAHAHA :D ei maininud XD No aina paremaks telenovelaks kisub :D

Mariliis said...

Jah, telenovelates ongi WC awkward kohtade peal :D

Ulli said...

oh, vaenekene. aga sa siis ikka aitasid neil tagasi kokku saada jah?:D:P

Mariliis said...

Oo jaa, mina muidugi aitasin igast asju :D