Saturday, August 20, 2011

Hullupea reis vol 12

Täna pidin varem ärkama, et üks tsikk saaks käia korterit vaatamas. Ma usun, et see oli ta elu kõige mõttetum sõit.. see korter ei ole väga kesklinna lähedal, vaid oma metrooliini viimaste peatuste seas. Ja tüdruk veetis siin oma 3 minutit, ma arvan.. vb mitte nii palju. Aga igatahes. Siis ma olin üleval kell 11, veids vara ikka. Mu host jällegi pole kodus, kell on muidugi ka alles veerand kesköö, aga ma ei ole kindel, kas ta tuleb täna koju või läks ta oma tüdrukuga mere äärde kahe tunni kaugusele siit. I guess I'll find out soon :P 

Täna ei külastanud ma ühtegi muuseumit, aga käisin läbi väga mitu suveniiripoodi ja jätsin Pariisile endast päris mõne euro. Loodan, et eriti rohkem ei pea jätma. Leidsin kaks suveniiripoodi, mis tegid mind lihtsalt nii rõõmsaks, et kohe jube. Nad ei olnud sellised tavalised, vaid üks oli nt veids kodu sisustamise pood jms, nii et kui (when) ma Pariisi kolin, siis ostan sealt endale kõik asjad... kaasa arvatud vetsupaberit. Jep, seal on äge vetsupaber. :D Nii tore oli, käisin naeratusega tänavate peal ringi, sest need kaks poodi olid mu jaoks väga rõõmustavad kogemused. :D 

Pühapäeval, kui Jumal lubab, võtan ette teekonna Pariisi Hillsongi kogudusse. Panin Google otsingusse Hillsong Paris, et teada saada, kas selline asi on üldse olemas ja näe, ongi. Kodukal täitsa kirjas, et teenistused on.. bilingual (no ei tea eesti keeles seda sõna, bilinguaalne? Kakskeelne... või? Mis iganes, saate aru küll), nii et noh.. jee. Ja asub ka sellises ümbruskonnas, kus ma juba käinud olen, nii et oskan sinna isegi minna arvatavasti. Metroo liin 13 või 6 ja paar sammu tipa tapa ja olengi kohal. Äratus siis tavapärasest palju varem, aga noh, küllap see on seda väärt. ;) :) 

Tänased uudised lõppenud, 3 tervet päeva jäänud, palvetage ikka! :)

No comments: