Wednesday, August 17, 2011

Hullupea reis vol 9

Täna tahtsin minna endale TOMSe ostma. Märkisin oma kaardil ära 4 aadressi, kus Pariisis neid müüdama peaks ja hakkasin rändama. Vaatasin kaardi pealt, et enam-vähem Louvre'i poole peab minema ja läksin siis metroo peale. Tulin maha ühes peatuses, mis on Louvre'i lähedal ja hakkasin liikuma mingis suunas, et mitte päris Louvre'i juurde minna, aga umbes sinna kanti. Kõndisin kõndisin, leidsin vahepeal riidepoode (ostsin endale ühe onepiece'i :P) ja kõndisin veel. Ühel hetkel siis otsustasin jällegi kaarti vaadata, et kuhu ma jõudnud olen. Vaatasin oma tänava üle ja vaatasin kaardile - ei ole olemas. :D Seal on isegi nimekiri tänavatest, aga ka seal ei olnud seda tänavat. See oli kas liiga väike tänav, või siis liiga kaugel, aga igatahes teda polnud. Natuke kõndisin siis edasi ja leidsin oma tänava kaardi pealt üles ja hakkasin kõva häälega naerma, sest ma olin no niiii kaugel oma soovitud kohast, et kohe kole. :D Eks siis hakkasin naerulsui kõndima ja ükshaaval leidsin kõik 4 kohta üles.
Esimene koht kuhu jõudsin, ei ole enam olemas. Leidsin koha üles aadressi järgi, aga poodi seal kahjuks ei olnud. Nii et läksin edasi. Teine pood oli olemas, aga seal ei müüdud ühtegi paari TOMSe. Kolmas pood oli ka olemas ja TOMSid olid seal ka olemas, aga seal oli ainult see kõige lihtsam versioon ja need olid 55€. Ei ostnud. Neljas pood oli olemas, aga see oli nagu Stockmann, aga palju suurem ja fancym. Seal olid igasugused Guccid ja Puccid ja Hermes'd ja Armanid ja D&G'd ja you name it, mis fancy asi seal veel võis olla, aga TOMSe ei leidnud kuskilt. Mittemitte kusagilt. Nii et andsin alla ja otsustasin minna koju oma imehead jäätist sööma - Ben & Jerry's chocolate fudge brownie ice cream. Seda ei saa palju korraga süüa, sest see on väga magus ja rammus, aga minee ära kui hea ta on. Mmm....

Ilm on täna väga väga ilus olnud, päike on paistnud ja õhtul kesköö paiku oli ka veel ikka väga soe õues. Ma vist sain päiksepiste, sest pea valutab, aga eiii kurda. Isegi siis ei kurda, kui kaks 400st tabletti midagi ei tee. Ma olen Pariisis ju, mis ma ikka vingun. ;) 

Elu on ilus, palvetage ikka! :)


3 comments:

Ulli said...

mhm, ma vaatasin, et uus.. see oligi see onepiece. väga hästi sobib:)

55 juuro eest saab oi-kui-palju-jalatseid:P oleneb muidugu, kust osta. aga osta odavamaid, siis anneta üks paar ära ja ongi tomsid:P ma võin peale ka kirjutada "toms" :D

matu. said...

Ma täiega loodan, et sa ostsid midagi siit endale http://onepiece.com/

Mariliis said...

Aitäh Julli.

See on ka tõsi jah, ostan siis kaks paari suvalisi teinekord. :D

Ja palun looda, Matteus. :P