Wednesday, August 3, 2011

Tere, olen Poolas.

Ma hakkan vist suureks kasvama... olen tööreisil Poolas. Whaaaat??? Uskumatu, ma tean. OK, see on kõigest koolitus, aga asi seegi.

Olen siin põhimõtteliselt oma ülemusega ja veel ühe naisega Lätist. See, et nendega olen, tähendab seda, et me tulime Riiast sama lennukiga ja nad on stuck with me. Esmaspäeval jõudsime siia kohale, veetsime aega linnas nimega Gdańsk (ca 400km Varssavist kuskile poole..). Väga kehv ilm oli, kui jõudsime, nii et läksime paduka eest restorani varju. Ja siis pärast söömist ütles ülemus, et OK, kohtume kell 19.30 seal-ja-seal, et ei pea kõik koos ringi käima, muidu peame ootama üksteise järele ja nii. Nii ma siis jäin üksinda lambikasse linna Poolas, kell oli 15.00 ja ma ei teadnud tõesti, mida teha, kuhu minna või kuidas olla. Ostsin Costa Coffee'st suure kohvi (massive, tegelt ka..) ja hakkasin tiirutama mööda linna ja aeg veeeeenniiiiiiiisss... kuni jõudsin kaubanduskeskuseni ja siis oli pmst aeg läbi ka (need viimased paar tundi, mis oli vaja sisustada). Jätsin natuke raha sinna, muidu oleks rahakott liiga raske olnud, et edasi-tagasi tassida. Mõistagi. Muidu on Gdańsk.. no suht OK linn, mitte just eriti ilus, aga täitsa vaadatav ja käidav.

Siis läksime tagasi oma hotelli, või noh... jah, hotell on kuidagi imelik öelda selle kohta. Selle nimi on Palaz w Leznie ja selles suhtes on hea, et ainult üks prussakas oli mu toas ja internetikaablit, fööni ning triikrauda ja -lauda on võimalik vastuvõtulauast küsida. Ja süüa pakutakse ka. Kahjuks on see kuskil .. pekis, nii et iga päev kulub meil umbes 50€, et sõita hotellist koolituse kohta, tagasi hotelli, linna jne. Õnneks ei lähe see minu rahakotist...

Täna käisime linnakeses nimega Sopot. Väga ilus mu arust, kuigi hästi.. igav... Takso pani meid maha peatänaval ja seal oli nii paremal kui vasakul üks lõputu rida söögikohti - baarid, kohvikud, lounge'id, restoranid, jms. Ja siis oli suveniiriputkasid ja tänavakunstnikke ja tänavamuusikuid. Üks ainuke riidepood - Reserved. Aga vähemasti on Sopotis rand, ehkki vesi on seal kergelt mustjas. Taaskord ditchisid mind mu lätlased, aga seekord sain aega veeta meie taanlasest koolitajaga, kes on noor naine puhta ameerika aktsendiga. Täiesti imeline vaheldus läti ja poola aktsentidele. Temaga oli väga tore, huumor täitsa klapib minu omaga ja üldse väga .. vahva. Siis käisime söömas mingis imelikus kohas, kus on maailma väikseim menüü ja siis ostsin Coffee Heavenist kohvi, mis oli kohe väga hea. Üks hea asi Poolas - kui sa ostad suure kohvi, siis see on ikka suur!!! Medium siin on nagu meie suur-suur ja siinne suur on nagu .. suurem, kui meil üldse miski :D Et kohvi isu saab pikaks ajaks rahuldatud selleks ajaks. Ja see suur-suur maksab siis 13 žlotti, mis on 3,25€. Totally worth it. 

Igatahes. See on nagu enamjaolt kõik.. Kui on küsimust, palun esita! ;)

Siuke cool maja on Sopotis. (pilt netist, ma ei viitsinud ise pildistada :P)

2 comments:

Ann said...

Paluks võrdlevaid pilte kohvitopside suurustest :D

Ulli said...

shame on you, "pilt netist, ma ei viitsinud ise pildistada". shame, liisu, shame. sinu oma oleks võib-olla veel parem olnud:D.

imelik jah, et poola on nii..poola.. pole nagu eesti ja pole nagu bulgaaria ja.. tsehhi.. lihtsalt poola. aga seda heavenly kohvi tahaks.