Saturday, November 29, 2008

Rikas ja tark!

Ma avastasin täna, et ma olen täiega rikas ja üsna tark. Te ei usu. Ei huvita. Ise ma ka ei usuks, sest minul ei ole ju kunagi raha ja vaadates mu hindeid, siis saab kõvasti mu tarkuse üle vaielda ;) 
Aga ma olen üsna tark. Koolis ei pruugi ma hakkama saada, aga ma tean, mida usun, ma tean, mida ma pean teadma. Oskan vaielda, oskan arutleda, oskan rääkida. Ei olegi ju seda koolitarkust vaja nii kõrgele tõsta. 
Ja vaaaaata, mis mul on. Mul on Sõber (korda mitu), mul on 5 õde-venda + vennanaine (beat that!), mul on kodu 13-ndal korrusel, toit olemas (7 inimese jagu ikka alati ;), täiesti vaba võimalus omandada keskharidus (käin selle võimalusega üsna kehvasti ringi), piisavalt hea tervis, et tegeleda kõigega, millega tahan (enamasti muusikaga), reisimisraskused piirduvad vaid rahaga ("raha"rikas ma pole), võin uskuda seda mida tahan (Jumal Isa, Poeg Jeesus Kristus, Püha Vaim!), ja mul on Isa taevas, kes armastab mind nii palju, et see on suisa uskumatu (Jh 3:16). Usun, et kui ma mõtleksin natuke kauem selle peale, jõuaksin veel ja veel põhjuseid tuua, miks ma rikas olen. Aga ma arvan, et saite juba aru. 
Minu rikkus ja minu tarkus tuleb suures osas Jumalalt ja sellel ei ole palju tegemist ei kooli ega rahaga. Naudin seda ;)

*Inspireeritud: jutuajamisi, mõttelende*

2 comments:

u said...

Hahaaa, mul on sulle suur nali rääkida, Liisu:D

aga igatahes.. tööd võiks selle alusel saada küll, kui rikas ja tark sa oled. eriti sinu mõttes noh:) Ma oleks kuskil juhtival positsioonil kindlasti;) haha

Mariliis said...

Nali? Ootan. Või see juba oli?

Mõistatus...