Thursday, November 27, 2008

Tänu

Tänane hommik oli minu jaoks eriline. Eile tegin matemaatika kodutööd, aga kuna olin otsustanud kell 11 magama minna, siis ei jõudnud seda lõpuni teha, otsustasin panna äratuse kella kuueks.
Kell 6 ma küll voodist välja ei jõudnud, aga 6.26 olin küll juba täitsa istukil oma voodis. Alustasin päeva rääkides Jumalaga juttu. Küsides talt oma küsimused ja lootes talt saada oma vastused... päeva jooksul ;) Või noh, lähitulevikus. Igatahes. Jätkasin päeva rõõmsalt hommikuvõimlemisega. Ma ei ole seda küll tihti teinud, aga arvan, et nüüd hakkan tegema, sest see äratab nii mõnusalt üles ja on üldse väga mõnus tegevus.
Siis tuli mate kodutöö ära lõpetada. Oleks osanud, siis oleks jõle tore. Aga ei osanud. Vähemalt mitte kõike. Aga seda suurem oli rõõm, kui mõnigi tehe välja tuli. Mõtlen ootusega matemaatika tunni peale, et saaks küsida, kuidas siis käib ;) Logaritmid on teemaks. 
Seejärel igatahes võtsin aega, et lugeda Piiblit (enne jõudsin pesta näo, panna kohvi keema ja öelda Krissule "Tere hommikust!") Lugesin natuke niisama, siis otsustasin ahvida isa hommikurituaale, nii et tõin köögist tema liidu kalendri, Loosungi ja Päevasõna. Liidu kalendriga alustasin, sealne kirjakoht oli ilmutuse 22:1-5. Jätkasin loosungiga, sealt tuli: Tn 4:31-32, 1Tm 1:17, Kl 4:2-6 ja Js 58:1-12. Head kohad, lugege läbi. Siis aga võtsin ette Päevasõna. Päevasõna on iga päev jagunenud nii: Kaks kirjakohta, väike lookene, palve, päeva mõtisklus ja palve tulipunkt. Tänaseks teemaks oli seal tänamine. Kirjakohad: Kl 3:14-17 ja Jaakobuse 1:17. Tänane kirjutaja rääkis sellest, et me peaksime tänama iga päev. "Nendel meie hulgast, kes on pidevalt hõivatud, võimaldab tänupalveks võetud aeg kiirust vähendada ja oma paljusid õnnistusi meenutada. See aga on igati usuline kogemus." Palve: "Taevane Isa, nii täna kui kõigil muudelgi päevadel täname me Sind õnnistuste eest ja Sinu armastuse eest meie vastu. Aita meid leida aega, et meenutada Sind kõiges, mida me teeme. Me palume Jeesuse nimel. Aamen." Päeva mõtiskluse tõi kirjutaja (seekord Gary Dowdy Tennessee'st) välja nii: Leidke iga päev aega, et Jumalat õnnistuste eest tänada!" Ning palve tulipunktiks on Jumala tänamine.
Mulle nii meeldis see tänane jutt, kõik, mis seal oli. Tuletas mulle jälle meelde, et lisaks Jumalalt asjade palumise on meil ka eriline võimalus tänada teda kõige hea eest, mis meie ümber ja kõigi õnnistuste eest, millega ta tahab meie elusid täita. 
Tänu Tänu Tänu,

Aitäh, Jumal! :)

*Inspireeritud: hommik 27.11.2008*

2 comments:

Krissu said...

eile õhtul oli mul sama plaan, et ärgata kell 6 :D sest kirjanduse vihik oli vaja lõpuni kirjutada.. aga ülesse ärkasin alles 6:40 :D

Mariliis said...

Hihi, siis mul läks natuke paremini :D Olin ausalt juba valmis käega lööma, aga tõusin ikka üles 6.26 ;)