Wednesday, November 12, 2008

huvitav mõte

Vaatasin oma sõbranna pilte Orkutist. Näitan teile pilti, mis pani mind nüüd blogi kirjutama. Õigemini tema kommentaar selle pildi kohta. 

Selline pilt. Imeilus. Ja maailm  on imeilus. Aga tema kommenteeris: "Ma olin nagu Jumal. Juhtisin maailma, või noh, oleksin juhtinud, kuid ma olin liiga rahul, et midagi muutma hakata." Kristlane ta ei ole, see on ka vist selge, sest ükski kristlane end naljalt Jumalaga ei võrdle. Aga see lauseosa, et "olin liiga rahul, et midagi muutma hakata" pani mind mõtlema sellele, kuidas äkki mõnikord Jumal vaatab meie peale ja naeratab, sest ta on nii 
rahul.
Kindlasti ei ole see niimoodi kogu aeg, sest tahes-tahtmata inimene eksib ja teeb asju halvasti. 
Aga mõnikord suudame me siiski Jumala naeratama panna. Ja siis tuleb päike välja ka halva ilma korral.

*Inspireeritud: see pilt seal päris üleval*

No comments: