Thursday, November 6, 2008

Mis on valesti?

Mariliisi päevaplaan:
Ärkamine
kooliminek
koolist tulek, kas siis koju või näiteks Otsa
Suur Hängimine arvuti taga
MSNGmailOrkutFacebook-MSNGmailOrkutFacebook-
MSNGmailOrkutFacebook-MSNGmailOrkutFacebook-
MSNGmailOrkutFacebook-MSNGmailOrkutFacebook-
MSNGmailOrkutFacebook-MSNGmailOrkutFacebook
Magama...

Hmm...

Miski on paigast ära...

Ärkan, olen väsinud...
Lähen kooli, olen väsinud, kopp on ees, magan terve tee Viimsisse...
Olen koolis, kopp on ees, midagi teha ei viitsi, vahepeal viskan mõne killu, klassiõed naeravad...
Tulen koolist, kopp on ees, tahaks magada, väsimus.
Ja nii ma hängingi arvutis, tegemata peaaegu ühtki kasulikku asja.
Ja siis lähen magama ning olles surmväsinult voodis vabandan Jumala ees, et Tema jaoks aega ei võtnud. Üritan mingit vabandust sõnastada, aga see on mõttetu, sest Tema näeb nagunii minu südamesse ning Ta näeb ka seda, kui väga ma tegelikult üritasin või tahtsin Tema jaoks aega võtta. Ta teab seda, et kui ma oleksin teinud vastava otsuse, siis oleksin midagigigi kaotamata võinud panna interneti/arvuti kinni ja võtta aega Tema jaoks. Aga ma ei teinud seda otsust. Ma pidevalt ei tee seda otsust. 

Igatahes. Hommepäev (!!!) ja mitte täna, koostan ma endale päevaplaani. OK, võib-olla teen seda täna. Panen sinna konkreetselt kirja, mis on vaja teha ja mis ajal ma seda teen. Distsipliin või mis iganes asi see ka oli. Seda igatahes hakkan arendama. Sõbrad, te võite ühineda! 
Ja Sõbrad! Infoks: Ükskõik, mida Sina oma ajaga teed, on Jumal ikka valmis oma aega Sulle pühendama. Sõbrad, otsime Jumalat, kuigi võib-olla ei oska öelda, mida see täpselt tähendab! Nagu ütles sõber Madis K, otsime Jumalat, mitte Tema ande! Ärme otsi, mida me veel Jumalalt välja saaks pressida, vaid otsime Teda ennast! Ja seda, mida meie Tema jaoks teha saaksime, ilma ennast sellega üle vindi ajamata (kui see lause nüüd kuidagigi loogiline oli, siis võid südames mulle plaksutada! :)

*inspireeritud: kuldnoka õhtu 06.011.2008*

2 comments:

marii said...

minu süda plaksutab.

Mariliis said...

aitäh-aitäh, Marii, kallis! :)