Monday, November 17, 2008

Kannatlikkuse proov

Teate seda tunnet, kui saad aru, et praegu on katsumuste aeg. Praegu pannakse minu kannatlikkus proovile. Ja siis ootad ja üritad olla kannatlik, mitte minna endast välja ja jääda rahulikuks.
Ma tunnen, et minu elus on praegu üks selline väike test. Minu ja minu teiste pereliikmete elus. Nimi: Grete. Vanus: 3. Staatus: Lootusetult Ära Hellitatud. Tunnus: Jonnimine. 
Päris raske on, nii palju võin öelda. Kui päriselt on selline tunne, et räägid seinaga, mis karjub sulle vastu. Samas, teinekord on ta nii armas, et tahaks puruks kallistada. Aga tõtt öelda, ma lihtsalt ei oska olla rahulik, iga kord, kui ta jonnib, tahaksin ukse kõvasti kinni lükata ja muusika hästi valjuks keerata. Tegelikult tahaksin pigem, et tema oleks kuskil omaette, sest lisaks sellele, et ta minu närvid mustaks värvib, teeb ta seda ka minu teiste pereliikmetega, kellel on ehk endalgi palju stressi. 
Et ühesõnaga:
Kes tahab laenutada ja ümber kasvatada ühte 3-aastast VÄGA armsat aga VÄGA hellikut last? 

*inspireeritud: Grete*

6 comments:

Kristel Luide said...

Gretel on endal ka pisuke stress praegu, ma arvan. Kannatlikkust ja Jumala rahu!

Mariliis said...

Jaa, kannatlikkuse sihiga ma siin kirjutangi :)

u said...

me võime Tarvoga võtta korraks:D

Mariliis said...

Kui üllameelne :D
Palun!
kontaktandmeid, kust saab, võite küsida minu käest eraldi, annaksin teile Marju Luide andmed.
:)

marii said...

eee..vahetada 8-aastase varajase pubekaeeliku vastu... ärahellitatus tase vähemalt võrdväärne, võib-olla pakub ülegi:D

Mariliis said...

:D Vägev!