Monday, November 24, 2008

imede ime

Maailmas ei ole kõik veel läbi. Imesid juhtub tänapäevalgi. Olen uskuja: kõik on võimalik!
Et millest ma räägin? Teate mu õde, Sigrid Luidet? Vaikne, malbe, tagasihoidlik, kui saab, siis ei naera, kui saab, siis ei räägi, eriti hommikuti bussis, kui on teatavasti uneaeg!
Täna rääkis Siku mu peaaegu surnuks. No tegelikult tegi ta endale rohkem viga, sest ma lõin üsna kõvasti (vastu), aga ikkagist. Kõige tüütum asi maailmas (ta õppis seda minult) on inimesega rääkimine, kui teine magada tahab. Kui on ühepoolne soov suhelda. Eriti kui ignoreerimine ka ei aita, oleksin suisa kaela välja väänanud, et Siku ikka aru saaks, et ma vaatan aknast välja ja ei kuula teda. Õudukas. Ei soovita kellelegi. Ja kardan, et ega keegi teine seda kunagi tunda saagi.

*Inspireeritud: Signe...*

1 comment:

Kristel Luide said...

HIhihihiiii. Tahaks ka sellist Sikut näha/kuulda! :D
See kaelaväänamise moment on hea!