Friday, November 21, 2008

Tere, Jumal!

Kallis Isa! 
Täna on olnud suurepärane päev, aitäh Sulle selle eest! Magasin küll sisse, aga see oli tõeliselt mõnus, sest pikk päev koolis oleks olnud minu jaoks väga raske. Aitäh Sulle lume eest, mis meie maad juba katab! Mulle tundub imelik, et Sulle meeldib nüüd juba novembris meile lund kinkida, aga küllap on sellelgi mingi põhjus. 
Saime gospelkooriga Jõgeval käia. Isa, aitäh, et Sa meiega kaasas olid! Tänu sellele jõudsime me kõik kohale ja ka tagasi koju. Tänu sellele saime me ennast kontserdil mõnusalt tunda! Tänu sellele on meil veel hääled alles ja tujud head! Aitäh Sulle, sest ilma Sinuta oleks see olnud üsna tühine ettevõtmine, aga nüüd saime Sinule laulda ja loodan, et Sinagi nautisid kontserdit! 
Oled ehk märganud, et olen täna üritanud rohkem Sinuga aega veeta. Olen Sinuga rääkinud. Pigem Sulle rääkinud. Sinult küsinud. Ja uurinud. Isa, tea, et ootan vastust! Pigem vastuseid. Ma ei taha mingeid tühiseid ettevõtmisi tegema hakata. Ei taha teha asju, mis ei ole Sinu plaanis kirjas. Ma tean, et Sinul on minu elu jaoks parem plaan, kui ma praegu ette kujutada suudan. Ma tean, et mul ei tule just liiga igav elu! Isa, ma ootan! Ma olen valmis väljakutse vastu võtma! Võta mind, kasuta mind, tahan olla tööriist! Palun ära ole nõus minu soovidega, kui need ei klapi Sinu plaaniga, vaid tee oma plaanid minu soovideks! Jah? Jah! :)
Isa, aitäh Sulle, et Sa valvad mu und ja mu homset päeva! Aitäh, et Sa ei lase juhtuda ühelgi asjal, mis võivad rikkuda minu ja Sinu suhet! Aitäh, et Sa oled kogu aeg minu kõrval! Aitäh, et oled saatnud oma Inglid minu ja minu kallite üle vaatama, meid valvama ja kaitsma! Aitäh Sulle kõige eest, mis on ja kõige eest, mis veel tulemas on! Isa, tee oma tahe avalikuks minu elus! 
Ma armastan Sind, kallis Isa! Südamest ja alati! 

Head ööd!

Sinu tütar Liisu

No comments: