Wednesday, November 19, 2008

GLS 2008

Toimus üritus, millest ma ei saa üle ega ümber ja kohe kuidagi ei saa mainimata jätta. 
Nimi: GLS (Global Leadership Summit) 2008. Vanus: Eestis 1. Staatus: Üks Parimaid Üritusi Maailmas. Tunnus: Palju Uut Tarkust, Jumala Tundmine. 
Alustan sellest, miks ma arvan, et Jumal tahtis, et ma seal oleks. Esiteks ei plaaninud ma üldse sinna minna, sest see tundus minu jaoks kallis ja noh, olgem ausad, DVDsid saab kodus ka vaadata. Siis kutsuti mind vabatahtlikuna appi, oleks läinud. Aga tundes ennast, ei oleks ma rohkem kui kahest loengust viitsinud osa võtta. Siis aga kutsuti mind laulma ülistusmeeskonda. Juba see oli täielik õnnistus! Aga point oli selles, et koosolekute ajal, kui me laval ei olnud, pidime me istuma saalis. Või lihtsalt istusime saalis. Ja seetõttu ei näinud ma vaid kahte loengut vaid üheksat. Ja see oli lihtsalt suurepärane kogemus. Nautisin igat jutlust, kuigi hommikutel kippus uni vägisi silma. Kirjutan oma märkmeid nendest jutlustest ka siia blogisse.
Ühel hetkel avastasin, et olen peaaegu saavutanud oma elus selle, mida olen pikka aega tahtnud saavutada - olla kristlane, kes põleb. Kristlane, kes ei jõua ära oodata, et saaks Jumala asju teha ja tema sõna kuulutada ja kõikidesse Eesti ja maailma nurkadesse viia. Ma olin tõesti nii särtsu täis sellest kõigest, et see oli suisa hämmastav. 
Teine asi, mida ma avastasin, oli see, et ma olen suurel üritusel ülistusmeeskonnas. Mõtlesin selle peale, kui kaua ma olen vaadanud inimesi, kes on seal olnud. Vahepeal mõtlesin isegi, et tahaks ka. Aga ei mõelnud peaaegu kunagi sellele, et ma päriselt seal kuskil olen. Ja seal ma siis olin, üritasin anda endast kõik, et juhtida teisi inimesi Jumala ülistusse läbi muusika ja häälestada neid ning ennast õigele lainele. Mõnus oli... tõeliselt mõnus.
Nüüd tuleb aga mängu jälle see osa, kus ma olen saanud ja on aeg anda. On aeg hakata tegutsema. Siinkohal aga... Abi? Palun? Sest ma ei oska üksi ja ei tea, mida teha, kust alustada või kust jätkata või mida iganes. 
Et üldiselt siis jah: võite, palun, palvetada minu eest, kui on aega, tahtmist ja mahti! Ma oleksin väga tänulik selle eest! 
Ole õnnistatud, sõber! 

*Inspireeritud: GLS 2008*

No comments: