Saturday, December 13, 2008

Valikud

Minu pikas elus on jõudnud kätte üks valikute periood. Tuleb usaldada Jumalat, otsida tema tahet, kuulata, mis tal on öelda. Ja tuleb välja, et ma ei oska eriti seda teha. Ma ei oska päriselt toetuda talle ja teda otsida. Raske on ja mul ei ole selleks vist piisavalt distsipliini. Aga ma arvan, et kõik on võimalik, treenin, distsiplineerin. Sõbrad, aidake mind siis ka, palun. Võite aeg-ajalt küsida, kuidas mul sellega läheb, võite minu eest palvetada, võite minuga koos palvetada. Kutsuge mind välja, tahan teiega rääkida ja ka teie mõtteid kuulda. 
Olen sõber, olen olemas. 

*inspireeritud: minu valik korda mitu*

4 comments:

Kata Lige said...

Kuidas sul läheb? Teeme midagi toredat homme?

Mariliis said...

hahaa, tänks, kata.
Homme on kiire päev, kuskil üheksast ehk vabanen.
Laulame Silvi Vraitiga ;)

Aga mõni muu päev, näiteks.. eeh. never mind. Kutsu veel ;)

Mari-Heleen K. said...

:D meybe on 26. dets mul asja tallinna, Siis sa oled minu oma!

Mariliis said...

No tead, võib-olla pole mingi asi! :P
Igatahes tegelikult!
On vist rääkida küll ;)