Wednesday, December 17, 2008

Palve

Praegu on selline aeg, kus on põhjust palvetada. Viimasel ajal on tekkinud palvesoove, mis puudutavad inimeste haigustest vabanemist. Lugesin Piiblist kohti, kus on räägitud inimeste tervendamisest ja kuidas haiged inimesed lootsid isegi Pauluse varjule ette jääda, et terveks saada. Ja see toimis. Pani mõtlema, et kui palju peaksime meie oma usku kasvatama, et lihtsalt palvetades saaksime selliseid imesid korda saata? Ma tõesti ei oota, et minu vari kedagi tervendaks, aga kui ma palvetan, võib-olla isegi käsi peale pannes, siis millegipärast ei juhtu selliseid imesid. Leidsin esialgu 58 kirjakohta, kus oli kirjutatud sellest, kuidas Jeesus või tema jüngrid inimesi tervendasid. Jalutuid, pidalitõbiseid, veritõbiseid, pimedaid, kurte, keda iganes. Mina ei suuda isegi nohu ära ajada. Nagu arvaks, et mul on natuke usku küll, aga ... 
Ükspäev ma teid terveks teen! ;)

*Inspireeritud: kallite tervisehädad*

No comments: