Sunday, December 7, 2008

ka see läheb üle..

Vahel on elu nii raske. Teate? Hetkel on minu elu ilus. Aga alati ei ole. Kuulan ühte laulu, esitajaks India Arie. Laulu nimi on "This too shall pass!" Mõnikord on elus olukorrad, mis tunduvad ületamatult rasked. Lähedaste inimestega seotud või millega iganes. Aga tegelikult, mis teeb asja raskeks on see, kui me üritame ise hakkama saada. Kui me üritame ise, oma jõuga, võidelda, et pinnal püsida ja vastu pidada. Mida me peaksime tegema, on sulgema silmad, panema põlved maha, tõstma pilgu Jumala poole ja andma selle olukorra Talle üle. Tema ju teab, mida teha. Ja kui ma palvetan...
Then I hear the whisper that this too shall pass
I hear the Angels whisper that this too shall pass
My ancestors whisper that this day will one day be the past
So I walk in faith that this too shall pass
Siis ma kuulen sosinat, et ka see läheb mööda
Kuulen ingleid sosistamas, et ka see läheb mööda
Mu esivanemad sosistavad, et ka see läheb mööda
Ma kõnnin usus, et ka see läheb mööda!

*Inspireeritud: India Arie: This too shall pass*