Friday, December 19, 2008

Päästetud

Apostlite tegude teine peatükk lõppeb sõnadega: "Issand aga lisas päästetuid päevast päeva nende hulka." Minu Piiblis on see koht alla joonitud ja ära värvitud. Seal ei ole öeldud, et apostlid tekitasid päästetuid juurde. Seal ei ole sellele isegi vihjatud, on selgelt kirjas, et Issand lisas päästetuid. Praegusel ajal tahaksime paljud vist näha inimesi Jumala juurde tulemas. Mis õigusega me siis Tal ees seisame? Miks me ei luba ennast kasutada täielikult? Ikka jääb ette mingi enda ego, oma mõtted, hoiame kinni (igavikulises plaanis) mõttetutest asjadest. Kui me aga tõesti paneme maha oma mina, ütleme "aidaa" sellele, mis meie arvates praegu oluline on ja tõesti tõesti otsime seda, mis on oluline Jumala jaoks, võib Issand ka meie hulka päevast päeva päästetuid lisada. Ausalt on võimalik (ütlevad kristlikud demokraadid)! Jumal tahab näha uusi kristlasi, nagu ka meie. Oleme siis tööriistad ja lõpetame oma arvamuste ja mõtete peale surumise. Olen seda öelnud palju-palju ja ütlen veel: Otsime Jumala tahet kõiges! Ma tean, et on alust ka mulle selle koha pealt etteheiteid teha, aga üritan ennast muuta ja leida see, mis Jumal tahab teha, mida Jumal teeb! Ta on oma tööd alustanud ning meil on aeg lõpetada selle töö pidurdamine. 

*Inspireeritud: palveõhtu mõtted*

No comments: