Thursday, November 11, 2010

Töö


Paar päeva tagasi ütlesin mõnele inimesele, et ma ei taha töötada enam siin, kus töötan. See töö ei paku mulle huvi ja mulle ei meeldi paar olulist aspekti selle juures. (Kuigi olen siiski tänulik, et mul töökoht on.)

Aga

Eile.. ja tegelikult ka üleeile aga sain tööl palju teha. Lisaks tavapärasele telefonilevastamise-postikontrollimise-meilisaatmise-arvesaatmise-rahavõtmise-jms-ringile sain tellida pitsasid, katta lauda, pesta nõusid, kasta lilli ja tegeleda kõrvalt veel GLSi asjadega, mis tähendas ~35le lätlasele öömaja otsimist, laulusõnade trükkimist jms. Mul oli terve päev tegemist. Kaks päeva jutti. Ja vahepeal oli isegi kiire. Ja nii hea oli kuidagi. Mulle meeldib, kui pärast tööpäeva lõppu saan ma olla väsinud, sest ma olen päris palju teinud, mitte olla uimane, sest olen terve päeva lihtsalt loivanud ja Facebookis istunud. Muidugi saaksin ma teha teisi asju, lugeda raamatut ja what not, aga ei tea, et sedagi tahaks teha. Mul on üks raamat umbes kuu aega lihtsalt kotis olnud. Olen jõudnud leheküljeni 116. Ma usun, et isa ei laena mulle kunagi enam ühtegi raamatut, sest ta lihtsalt ei saa neid tagasi. :D Aa, mida ma veel võiksin teha, on tõlkida isa jaoks tekste. Mingid hullud pressiteated millestki. Isa, kui sa loed, vabandust, aga ma ei saa isegi neist lausetest aru, mis seal kirjas on. :D Aga eks ma üritan ja kasutan sõpra Google Translate. ;)
Aga jah... tore. Teeme asju. Lähme GLSile. Kohtume sõpradega. Kõik on hästi.


No comments: