Friday, November 5, 2010

Suhted


Ma olen mõelnud ja puurinud ja endamisi arutlenud, kas see, mis ma nüüd siia blogisse kirjutan, on ... ütleme siis selle kohta blogi materjal. Lühidalt, et kas tasub või ei tasu seda kirjutada. Samas, miks ka mitte, minu blogi on see, kuhu ma peaksin või võiksin kirjutada oma mõtteid ja arvamusi. Minu koht, kus keegi ei saa kobiseda, et näe, vale on. OK, saab kobiseda igaüks, aga siin võin jääda oma arvamuse juurde. :) Appi, kõlab, nagu ma hakkaks mingit jube halba asja kirjutama või usku salgama või midagi. Ei, tegelikult pole midagi halba. Lihtsalt mõtted suhetest.

Suhted on üks teema, mis minu meelest on kogu aeg üleval. Eriti minu vanuses, veel natuke aega ju teismeline. :) Kõiki inimesi pannakse paari kõikide vastassoost inimestega ja eks kui piisavalt palju nii rääkida, siis hakkavad igasugused mõtted pähe tulema.

Aga viimane mõte, mis mul tuli pähe, oli selline. Ma ei taha kellessegi enne armuda, kui ma olen Jumalasse rohkem ja rohkem armunud. Kui Jumal on see, kes mu südame rõõmu, ootuse ja armastusega täidab, on minu jaoks rohkem kui number 1 ja ma olen Temasse kõikide jalgadega väga-väga kindlalt juurdunud, võib mu elusse tulla keegi teine, kes mu südame selliselt puperdama ajab. Senimaani pole mul muud, kui Jumalat üha paremini tundma õppida, leida jälle uusi ahhaa-elamusi ja Teda teenida.

See on minu kõige hiljutisem ahhaa-elamus. ;)


Kadrikene juhtis minu tähelepanu sellise kirjakoha juurde nagu Ülemlaul 2:7b, mis ütleb: "Ärge eksitage ega äratage armastust enne kui see ise tahab."
Ja siis juhtis ta mu tähelepanu tsitaadile, mis on Mari Kanguri Facebookis: "A woman's heart should be so hidden in Christ, that a man should have to seek Him first to find her."


Aaaaamen!!!

8 comments:

Linda said...

Lahe! Ma just vaatasin Su blogi mingi 15 minutit tagasi ja siis veel polnud seda postitust. Ja siis järsku dashboard andis märku! Ma arvan, et ma olen enam-vähem nõus.. Aga kuidas Sa suudad seda kontrollida, et millal armud? Ma ei mäleta, kas see oli Sinuga juba kunagi varem teemaks ka.. Et tegelikult oleks ju hea, kui saaks nii, et ok, täna olen armunud, aga ma tean, et juba homseks läheb üle või midagi sellist. Sama on ju sellega ka, et ei saa ju kontrollida, millal Sa armud. See oleks muidugi super, kui olekski tõesti nii, et armud alles siis, kui Jumal on number ühtedest number üks, aga vahel on ju veidike raske.......... Oeh, kui pikk jutt tuli!

Mariliis said...

Hehe, ega vist eriti lihtsalt ei saagi. Aga äkki kui juba sellised soovid ja eesmärgid on, siis Jumal tuleb ka appi! :)

Paljud inimesed ei pühenda Jumalat üldse oma suhetesse, et see on minu oma asi ja Jumalat ei koti. Aga täiega kotib. Ja ma arvan, usun ja loodan, et Jumal nõnna talitab, et ta enne mul mingit armumist tekkida ei lase, kui ma selleks valmis olen. :)

Kristel Luide said...

Jep.

Mariliis said...

Eks.

Siku said...

aamen ja onju

Ulli said...

Like.

Anonymous said...

Täitsa lõpp, ma olen TÄPSELT samu mõtteid mõelnud viimasel ajal. Ja eriti on sees seesama kirjakoht ülemlauludest mõlkunud :).
VÄGEV!

Mariliis said...

Kõik on vägev, eriti aga Jumal. :)