Friday, November 12, 2010

Täna

Täna on tulemas üks hea päev. Miskipärast, kui ma ärkasin, oli selline tunne. Praegu on ka. Ma ei tea, mis selles päevas nii erilist on, välja arvatud see, et on GLS. Aga mina ju ei ole GLSil, vaid tööl, nii nagu peab! Aga ikkagi!!! Täitsa lõpp. Nii hea on täna. Ma loodan, et see ärevus ei kao ära, vaid läheb suuremaks ja kandub teistele ka.
Ma ei tea, mis on, aga kõht on imelik, nagu liblikatene (ei, ma ei ole armunud... OK, olen, aga mitte kellessegi maisesse), ja tuju on täiesti laes ja kõik on niiiiiiiii hästi. Appi!!! :D Mul on imelik...

Kuulan Ben Canteloni ja Tim Hughesi ja Chris Tomlinit ja Lex Buckley'd ja Vicky Beechingut ja Delirious?'i ja Susanne Manningut ja Beth Crofti (pole aimugi, kes pooled neist on) ja rõõmustan ja ootan, et midagi... juhtuks. Või siis ei juhtuks.

Hommikul tööl, kui arveid paljundasin, siis tuli mulle pähe mõte, "Ma ei saa aru, miks ma hommikul põlvi maha ei pannud ja nii ei palvetanud!" Ma tegin hommikupalve nagu ikka, aga millegipärast just see põlvede maha panemine jäi mulle ette. Või siis nende mitte maha panemine. Ja ma ei tea, miks see nii mulle pähe tuli. Aga oeh jah, Jumal.. ta on vägev. Tema mind tõenäoliselt praegu rõõmustab ja mulle liblikaid kõhtu paneb. ;)

RÕÕM NIIIII VÕRRATU, MIS (ma loodan, et) ÄRA EI LÄE! :)

2 comments:

Kristel Luide said...

Täiesti vastupidine emotsioon mul sellel hommikul. Aga see hakkas mulle külge küll lõpuks! Oli isegi kasu Sinust.

Mariliis said...

Isegi jah, blee... Aga tore :D