Thursday, November 18, 2010

Sarkasm


Teate seda tunnet, kui olete hommikul pm poolunes, nii et nagu näeks unenägu, aga see tundub eriti reaalne või jääb eriti hästi meelde. Eriti creepy on see siis, kui ta läheb nii hästi kokku äratuskellaga, et sa seda äratuskella kinni ei taipa panna. Mul nii ei olnud. :)

Nägin unes sellist asja. Mu sõber ja mina rääkisime juttu. Ma täpselt ei mäleta, mida ta mulle ütles, aga käsk oli kas a) öelda üks sõna, mis esimesena pähe tuleb või b) öelda miski, millest tahaks lahti saada. Kusjuures, kui ma nüüd mõtlen selle peale, siis hakkas unenäo lõpus sujuvalt muusika juba käima, sellepärast, et kui ma jõudsin oma unes välja öelda sõna 'sarkasm,' siis hakkas täpselt käima mu äratuskella refrään, "GOD WILL TAKE CARE!" Või siis ma kujutan seda endale praegu ette ja see laul hakkas ikkagi otsast peale ja ma lihtsalt mõtlesin ise selle refrääni peale. Igatahes, vahet pole.

See oli lihtsalt jälle selline asi, mis hommikul naeratama pani. Jehuu.

4 comments:

Kristel Luide said...

Vist ei ole väga juhus, et Sul see laul praegu äratuskellaks on. :)

Mariliis said...

:) Võimalik täitsa jah. Aga ta on suht pikka aega olnud juba. Nüüd siis läheb tarvis ka. :)

Ulli said...

Nii, tahad lahti saada või tuli lihstalt esimesena pähe? Noh, et ma teaks arvestada..

Mariliis said...

:D Ma ei tea. Äkki peaks vähendama seda ja laskma midagi paremat asemele? :)