Wednesday, November 24, 2010

FB vaba päev

Minu põhilised lehed
24. novembril 2010 ei lähe Mariliis Luide Facebooki. Raskem on seda siis teha, kui rohkem inimesi sellest teab. Praegu teab kaks, aga kui keegi veel siit seda loeb ka, siis on eriti super, sest siis on suurem oht vahele jääda :D Hommikul kodus korra käisin, et vastata ühele meilile, mis saadeti eile. Leppisin endaga enne kokku, et kui mul on 10 või rohkem notificationit, siis ma neid ei vaata, vaid lähen ainult inboxi ja vastan sellele meilile. Muidugi oli neid 10, nii et need jäävad homset ootama. :)

Mind inspireeris selleks "paastuks" mu armas õde Siku, kes ütles eile, et ta teeb Facebooki vaba õhtupooliku... ja ei saanud hakkama. Mõtlesin, kas on tõesti nii raske olla mõni tund eemal sellest kohutavast netileheküljest? Rutiinse elu juures on see veidi raske, sest läheb igavaks ja siis on hea vahepeal vaadata, mida teised teevad ja ütlevad. Aga täna ma ei vaata. Täna olen aktiivne MSNis ja Skype'is, kuulan Youtube'ist usklike muusikat ja proovin lõpuks ometi ühe kohutava asjaga hakkama saada, millega peaksin tegelema juba pikka aega. :)

Edu siis mulle. ;)

P.S. NÜÜD, 'TRIBUTE TO SIKU & FB' VÕIMALUS POSTITUSTE ALL VAJUTADA KAS 'LIKE' VÕI 'DISLIKE'!!!

5 comments:

Siku said...

pršjaaaa

Mariliis said...

:D Mind huvitab, kas keegi peale minu saab ka aru, mida see tähendab. :P

Kristel Luide said...

Päris hea.

Mariliis said...

Eks

Linda said...

MINE PEKKI LIISU!