Thursday, December 2, 2010

Võtsin endale 6


See kontsert oli .. no ütleme suht spets. Hah, nautisin nii väga. Minu jaoks üks parimaid kontsertelamusi ... ee, siiani parim kontsertelamus mu elus. Nad laulavad nii hästi, nii puhtalt, nii õigesti, nende hääled sobivad kokku nii-nii hästi ja igaüks neist on ka väga hea soolotaja ja lisaks olid nad ka väga... entertaining. See on siis.. meelt lahutavad või.. midagi sellist. Igatahes igav ei olnud ja palju palju head oli. Wonderful.

Tean, et kõikidele ei meeldinud.

Aga mul savi.

Mulle meeldis nii väga.

Aitäh!! :)

4 comments:

t. said...

vaatan, et info levib kiiresti :D aga mulle absoluutselt meeldisid need ülivägamadalad bassikäigud, aga ülejäänu kohta parem ei kommenteeri siin jah :D

Mariliis said...

Hihi, levib levib. :D

Aga jah, ma olen siiski väga rahul. Asi on vist maitses, sest kvaliteetne oli see kontsert kindlalt, tase on neil tüüpidel ikka väga.. eba-eestlaslik. :D

t. said...

ei väidagi, et tüübid viisi ei pea või andekad ei oleks, aga kõik n.ö. kvaliteetne muusika ei suuda siiski mu hinge pugeda :) hea, et ise piletit ei pidanud ostma :P eks esmaspäevane Mari Pokinen oli tõesti miljonsadatuhatkorda rohkem minu maitse. ja üldse ei heitu sellest, et Sulle, ja osadele teistele, Take 6 rohkem meeldib :) see, et inimesed on erinevad, teebki elu põnevaks!

Mariliis said...

Jaa, mulle ei meeldi ka paljud asjad, mida peetakse kvaliteetseks, ses suhtes vahet ei olegi :D

Mari Pokineni kuulasin MySpace'ist, täitsa nunnukas on teine. :)

Aga soovin Sulle meeldivaid kontsertielamusi tulevikuks! ;)