Monday, December 20, 2010

Gospelkoor Living Stone


Pealkirjas nimetatu on üks imeline koosseis. Mitte ainult selles mõttes, nagu tavaliselt koore mõõdetakse. Minu jaoks on see koosseis imeline, sest ma nii väga armastan neid inimesi, kes sinna kuuluvad. Nad on väga kõvasti mu südamest kinni haaranud ja ma ei näe hetkel tulevikus neid sellest lahti laskmas. Parem oleks... :/
Eile oli viimane kontsert sel aastal ja täna saab nendega lihtsalt koos olla ja rõõmsasti aega veeta. Can't wait. Mmh, ma mõtlesin, et kirjutan pikemalt, aga midagi pole enam öelda.

Kui LivingStone oleks kutt, siis ma abielluks temaga.

:D

4 comments:

Kristel said...

Ma lootsin mingit pikemat blogisissekannet ikka, aga noh.

Igav.

Oeh.

Mariliis said...

Ma ju kirjutasin sellest ka sinna, et pole midagi enam öelda. Ja MIS ÕIGUSEGA SINA KOBISED???

Sul viimane postitus nädal aega tagasi ja SELLE TEGIN KA MINA!!!

Siku said...

hahahaa, tahtsin liisu kommentaari laikida :D

Mariliis said...

Haigus on sul, õekene. :D