Wednesday, December 8, 2010

3.-5. mõne sõnaga veel.

3. olin tööl. Siis Olevistes. Olevistes oli noortekas, kus gospelkoor Living Stone esines. Bändiks - Heikko. Klaveril. Toimis seegi. Aga väga pull igatahes on selline lahendus. Ütleks nagu.. Pigem EI, aga kui muud varianti pole, siis vabalt. Heiks mängib ära küll ja suudab selle My Life, My Love, My All'i *kõll*i ka ära teha. Nii et kõik hästi!

4. olin Kadriga Soomes. See oli ääretult mõnus aeg. Läksime hommikul kella kaheksase laevaga ja tulime õhtul poole kümnesega. Vahepeal olime Helsingis ja Espoos (seal on Ikea). Leidsime endale põhimõtteliselt elutoa ja köögi, nüüd vaja vaid umbes 10000 eurot saada, siis on need ja võib-olla ka enam-vähem rahuldav magamistuba ka olemas. Paneks pilte ka, aga ma olen tööl. Siin pole. Igatahes siis jah, Ikea love on minu südames nüüd. :D Ja Kadriga kolin kokku. Varsti. Üsna pea. Üritasime otsida Kadrile ilusat kleiti ja mina sain endale läki-läki. Olen nüüd üks nendest läkidest. :/ Aga soe on. Igatahes, tõesti oli rõõmustav aeg, hoolimata mõnest feilist. Kirjutasin need endale isegi üles, et saan siia kirjutada, aga ülimalt mõttetu on seda teha, sest ainult positiivsed mälestused jäävad sellest reisist nagunii! :)

5. ärkasin üles, läksime isaga kirikusse. Ja nii me seal olime... kahekesi. Helistasin Laurile ka, et kas tuleb. Häälega, mis reetis, et ta oli minu kõne peale just ärganud, ütles Lauri: 'ma ootan teid!' HAH. Päris ootaski. Igatahes. Ta magas. Ja ta ei tulnud. Nii et mina ja isa. Kogudus. Pean ütlema, et oli täiesti meeldiv aeg temaga kahekesi, olin taas kuulaja rollis enamasti, mõne sõna ütlesin ka ise. Aga enamasti kuulasin. Isa mõtteid, mis tal peas on liikunud, nii mure- kui rõõmumõtteid. Saime koos palvetada ja süüa ja rääkida ja kõiki asju teha. Ja siis kella 12ks olime lõpetanud. Läksime koju ja siis Muusikasse, kus oli hästi mõnus ja tore. Lund oli maa ja ilm ja saime otsida (OK, isa otsis) jõuluasju ja mingeid.. diaposte? Something something. Igatahes ütles isa umbes 40 000 korda, et väga edukas sõit oli ja tasus käia. Ju siis tasus. Mul oli ka tore ja sain vähemalt 2 ägedat pilti ka teha. Mind teie arvamus väga ei huvita, peaasi, et mulle endale meeldib. ;) Ronisin veel lumise redeli otsa ja tirisin jääpurikaid alla, et oleks toredam. Kõiki ei tirinud alla, ainult mõned... et oleks toredam. Siis läksime koju tagasi. Siis läksin Oliveriga Krissu juurde, et peaaegu tema iirlasest pilti teha. Seda ei juhtunud, nii et jõime teed, sõime kommi, vaatasime Oprah'd ja läksime Ollaga Kadrioru pargist pilti tegema. Arvata võib, et ma ei teinud seal ühtegi pilti, ega ka midagi muud asjalikku peale ootamise. Aa ei, paar korda tegin standi jalgadega liugu üles alla. Saate aru küll, mida ma mõtlen. Klõps lahti ja siuh alla. Ja siis klõps lahti ja siuh kinni. Põnev põnev. Siis üritasin täiega meile neljandat (mina, Oliver, Lend + ...) kinokaaslast saada, aga kõik tüdrukud (ja Üllar) on luuserid ja ma ei saanud kedagi. Nii et lasin Lendil omavolitseda ja kellegi kaasa võtta. Nõnna juhtuski, et käisin kolme kutiga kinos vaatamas filmi nimega Toilet. Mulle meeldis, Oliverile meeldis liiga palju, Lendile ei meeldinud ja Hanno jäi filmi üle veel mõtlema. Siis läks õhtu edasi nii, et pidin Marii juurde minema, et Imrele Soome kommid ära anda. Läksin ka. Aga ei juhtunud nii, nagu ma arvasin, et annan kommid ära ja lähen minema. Jäin sinna veel suhtlema ja telekat vaatama. Ja oli tore. Marii ja Anthony ja Imre on toredad. :) Aga siis läksin koju, kus ikka veel oli ainult issi. Ootasin ära, kuni emps ja Grets koju tulevad ja läksin magama.

Ja siis tuli esmaspäev, mis minu ootustele vastupidiselt ei sakkinudki, teisipäev, mis oli tore (töö, trenn, Lauri sünna) ja käes on kolmapäev. Täna sain hommikul kohvijalutuskäigu osaliseks, kaaslaseks Imre ning tööl sain kaupa kokku pakkida. Kogu tööpäev oli üsna hea, kuni kell sai 16. Siis läks igavaks. Siis ma hakkasin blogi kirjutama. Ja siis jõudis kätte nüüd.
Lõpp.

6 comments:

Ulli said...

Väga põhjalik ülevaade. Tubli:D. Põnevust jätkub..

Mariliis said...

:D Tänks. I did my best. :P

Kristel said...

Mis põnevus?

Mariliis said...

No et igav ju pole. Mul. ;)

matu. said...

Diapositiive otsis isa äkki?
See on ainuke seos, mis mulle pähe tuleb.

Mariliis said...

Jaa, need need on. Aga isa ütleb diapost.