Friday, March 18, 2011

Tühjust täis

Teate, ma olen mitu päeva mõelnud, et kirjutaks midagi, et teil ka ikka tore oleks. Sest noh, kes ei tahaks minu tegemistest ja mõtlemistest teada, eks. Aga tuleb tõdeda, et nagu mu postituse pealkirigi ütleb, on mu pea tühjust täis. Mida ma siis teen..
  • Ma istun päevast päeva tööl, vahel käin väljas, et ilma nautida (vahel ei viitsi välja minna).
  • Saime õdedega ka Noorte Alfa käsiraamatu tõlgitud, 400 lehekülge. Juhuuu.
  • Siis sain kätte ühe raamatu, mille netist ostsin ja siis eile avastasin, et sellel on 600 lehekülge. :D Loodan, et on siis ikka nii huvitav. Selle nimi on "Even Silence Has An End" ja selle on kirjutanud Ingrid Betancourt. Kirjutab seal oma kogemustest, kui teda 6,5 aastat Kolumbia džunglis pantvangina hoiti. Algab ühe põgenemiskatsega, aga kuna raamatus on kokku 600 lehekülge, siis vaevalt see katse edukas on :D Olen edukalt juba 9. leheküljele jõudnud, nii et noh.. paari aasta pärast ütlen, kas oli hea raamat.
  • Käisin Kadriga vaatamas etendust nimega "Nagu poisid vihma käes", kus mängib meie kallis endine klassivend Harri Ausmaa. See oli huvitav. Nagu Harri isegi ütles, siis tal oli hea sujuv üleminek Lumivalgekese printsist neuropsühholoogia haigla patsiendiks. Etenduse point oli ee... et ee... aa. Poistest üritati mehi teha. Neli katsealust oli, kellel olid erinevad hädad (1 kartis vägivalda, 2. oli 23-aastane neitsi, 3. oli gei, 4. arvas, et ta meheosad on nagu väikel poisil), mida üritati väga ebatavaliste meetoditega ravida (1. mindi kallale ja murti mõlemad käeluud, 2. pandi luku taha võrgutava naisega, 3. sai kiiritusravi, 4. pandi teistele tüüpidele aktimodelliks) Igatahes, oli ... huvitav. Kadrile meeldis, et õnnelikku lõppu polnud (tüübid lasti maha). Ja tegelikult oli see üldse mingi tsiki unenägu.
  • Tegelikult jõudis nüüd Rahva Raamatusse veel üks raamat, mille ma ostsin ja ära kingin.
  • Täna õhtul teen kodus šampinjone juustuga.
  • Gospelkooriga oleme ka proovi teinud ja esinenud ja esineme veel.
  • Ja ongi nagu nii, et ei oska midagi öelda. Toimub nii piisavalt palju, et ei oska öelda, mis üldse toimub. Mõistate? Mõistame. Et.. lugege parem teiste bloge ja kirjutage ise bloge, siit midagi väga ei tule. Mu suurimad mõtted said ära öeldud siin ja midagi nõnna suurt ja olulist ei ole mu hallidesse ajurakkudesse rohkem tunginud (välja arvatud lõpuajad.. neist olen mõelnud..).
Olge siis ilusad ja nautige ilma, sest ilm on tore. Homme sajab lund.

5 comments:

Laura said...

Ma käisin ka kunagi "Nagu poisid vihma käes" vaatamas, siis oli see Endla suvelavastus ja väga meeldis. Mingid seigad on siiamaani meeles.

Laura said...

Aga seda ma ei mäleta, et see kellegi uni olieks olnud :D Võib-olla oli erinev lõpp üldsegi...

Mariliis said...

Hmm, aga muidu sama asi vä? Praegu tegi seda selline asi nagu Teatripolygon vms.

Aga jaa, seal tuli välja küll, et oli unenägu :P

Linda said...

Ma oleks võind juba vajutada like, aga no see viimane lause rikkus kõik ära.. :/ Aga muidu. Sinu blogi on ikka cool!

Mariliis said...

Hehe, sorry. Seda ütleb ka ilmaennustus mu blogi ülemises paremas nurgas. :D

Aga tänks, SIKU näiteks ei arva, et see cool on. ;)