Monday, March 7, 2011

Ah ma niisama...


Mõtlesin, et ei tohi jälle jätta pikka vahet, muidu on nii, et jääb pikk vahe. Loogiline, kas pole? Möödas on jälle üks nädalavahetus. Ja ma pean ütlema, et jälle oli tegemist ühe mõnusa nädalavahetusega. Suurem osa minu kristlikust tutvusringkonnast veetis nädalavahetuse kas Riias või Tallinna Inglise kolledžis. Ja siis hunnik inimesi, kellest ma ei teadnud midagi, aga eeldasin, et ju nad ühes neist kahest on (see küll sai ümber lükatud, kui reedel trollis Vollit nägin). Riias oli üritus nimega Sexual Revolution (või Moral Revolution, olen mõlemat nime kuulnud.. üks nimedest on tsensuuri läbinud? ;), kus lisaks headele kõnelejatele oli muusikat tegemas Jesus Culture. Ja TIKis oli Põlev Pirn, kus lisaks headele kõnelejatele oli muusikat tegemas I Seek U.
Mina aga, mässaja nagu ma olen, veetsin oma nädalavahetuse hoopis teistmoodi. Reedel läksin pärast tööd Solarisse, et oma kalli Kadriga toredat aega veeta ja Komeedis üks koogilõik süüa. Aga tuleb välja, et reede õhtul pärast tööd on Komeet selline koht, et noh.. kes hiljaks jääb, see ilma jääb. Ehk siis, kõik lauad olid täis ja oli ka pisikene järjekord, et mina ja Kadri kindlasti lähiajal sinna sisse ei saaks. It's all a conspiracy, I know it!!! Läksime siis nagu peata kanad teist tegevust otsima (ausalt ka peata kanad käivad ringi ja otsivad tegevust :D). Solaris kino - ei. Plaza - ei. Radisson Lounge 24 - jah. Plaza - ei. Solaris kino - ei. Cubanita - jah. Kõndida sai edasi-tagasi ikka paar head korda, aga asi oli seda väärt (loe: see oli täiesti mõttetu, sest Solarisse polnud meil lõppkokkuvõttes üldse asja). Aga Radissonis saime istuda ja juttu ajada ja kooki süüa (Chocolate Fudge Cake... söögiks ei kõlba, kuigi ilus näeb välja) ja häid ja paremaid jooke juua ja üritada mõistatada, mis keelt räägivad neli meest, kes meile silma teevad. No OK, mulle tegid silma, sest Kadri oli nende poole seljaga. OK-OK, ainult üks tegi silma, teisi ei huvitanud üldse. ASI SEEGI!! Vahetasime nende kokku paar sõna - "Hello!" "Hi!" ja natukene hiljem "Bye!" "Bye!" ASI SEEEEGI!!!!! Igatahes, arvatavasti oli tegemist portugali keelega, sest hispaania keel see ei olnud, aga Kadri sai enamusest siiski aru ja hispaania ja portugali keeled on väga sarnased. Oeh, MIKS ma räägin sellest nii palju, täiesti mõttetu. Ma loodan, et sul, kallis lugeja, on hea meel mu blogi lugeda. :D Võid pooleli jätta, ma ei solvu (aga jäta siis märk ka, allpool võimalus 'dislike' vajutada! ;). Aga igatahes siis pärast Radissoni otsustasime ikkagi uuesti vaadata, kas kinos on midagi head, seega käisime hopsti Plazas ja hopsti Solarises ja näe, läksimegi... Cubanitasse istuma ja tarbima. See oli ka päris täis, aga saime ikka täitsa mõnusad istekohad ja veetsime seal paar head tundi rääkides teismeliste jutte ja õppides veeeeeeeeeeeeeeeeeeel paremini teineteist tundma. Tunnen teda tegelt päris hästi juba. Ta on päris lahe ka. :) Siis pärast Cubanitat oli aeg koju minna, käisin Hesburgerist läbi, sest a) Ma ei olnud eriti midagi söönud peale selle koogi b) See oli ainuke asi, mis jäi tee peale, mis oli lahti. Võtsin siis sealt endale kellaajale väga sobimatu eine ja jalutasin TIKi juurde, et Sikuga koos koju minna.
Laupäev oli ka tore. Üsna pea pärast ärkamist läksime kodust ära - mina ja ema Rocca Al Maresse shoppama ning isa ja Grete mingit voodit tassima. Ema saak Roccast - talvemantel, suruõhk, klaviatuur. Minu saak Roccast - mälupulk, ekraanipuhastuslapid. Ei ole nagu väga tavapärane kahe naise shoppamissaak, ega ju? Aga ega me ei olegi lihtsad naised. Me ostame ikka vajalikke asju ja arvuti asju ja palju ei puudunud, et autoasju ostaks (OK, puudus ikka väga palju). Ja seda ka, et ma ei leidnud endale sobiva hinnaga ja sobiva paksusega jopet. Tahtsin, et järgmine tali oleks soe. Aga praegu veel ei ole ma suutnud seda kindlustada. Aga igatahes siis tulid issi ja Grete meile jälle järele ja läksime koju koristama ja sööma ja puhkama. Ja siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis läksime Tarvo-Ulli juurde, et nunnukat Bosset ja ilusat kodu vaadata ja aidata kodu veel ilusamaks teha. Aitasin Tarvol rulood paigutada ja Ullil radikat värvida ja oligi jälle laupäev möödas (pärast saunas ja vannis käiku muidugi).
Ja pühapäev, kaunis päev. Läksime kirikusse pika-pika ringiga. Miks minna otse, kui saab ka ringiga, eksju. Käisime Kaljust, Allikalt ja Nõmmelt läbi ja siiiiiiiiiiiiiiiiis jõudsime Kajja. Teenistus oli jälle väga perekondlik, tore ja hea ning pärast teenistust läksime Sikuga TIK-i, et saada välja läkitatud ning öelda inimestele 'Tsau!'. Ja siis läksime täitma oma kodanikukohustust (mis tuleks ümber nimetada kodanikuõiguseks, sest kohustus peaks ju olema kohustuslik?). Kuna oleme sisse kirjutatud korterisse, mis asub Valgevase tänaval, käisime valimas Põhja-Tallinna valitsuses Kalamajas. Muide, tundub, et perekonnanimed, mis algavad L, K ja M-iga, on Põhja-Tallinnas väga populaarsed, sest see oli ainuke laud, millel oli järjekord. Siis läksime Sikuga koju, kus saime koos emmega vaadata suusatamist (Aivar Rehemaa, Oslo MM 50km, 32. koht) ja tennist (Jürgen Zopp vs Richardas Berankis, Davis Cup, J.Z kaotas VÄGA tasavägise mängu, mis kestis ~4 tundi). Siis tsillis iga roju omas toas kuni Grete SÖÖÖÖÖÖÖÖÖMAAAAA kutsus ja me saime ema tehtud pannkooke/vahvleid nautida. Oli mõnus ja rahulik õhtupoolik (tegelt terve päev) ja see natuke aitas kaasa sellele, et ma ei ole täna surmväsinud. Mõnus oli oli oli.
Andke andeks, et te jälle kogu selle asja ära lugesite :D Parem see kui mitte midagi vist või vä? :)


Kui ma mõtlen väljendi 'peata kanad' peale, siis tuleb selline pilt mõttesse...

2 comments:

Ulli said...

mulle meeldib quality time:). tore, et sul kadri on!

Mariliis said...

Mulle ka meeldib, et ta mul on :)