Thursday, August 26, 2010

Täiuslik


(Ulli, see on nüüd mu MyFitnessi sissekanne... go figure. ;)

Inimesed teevad igasugu asju, et olla veel ilusamad, veel täiuslikumad. Me tunneme vahel, et oleme lihtsalt liiga ebatäiuslikud. Kes on liiga paks, kes liiga kõhn, kes liiga ilus, kes liiga kole, kellel on mõni suur sünnimärk, kellel arm, kellel imelik kõrv, nina, silmad. Ja nii me käime ringi, vaadates kõiki inimesi meie ümber ja mõeldes, "pekki, tema on täiuslikum kui mina" või "õnneks olen ma temast parem" või "õnneks on tema ka ebatäiuslik." Eile olles pärast trenni riietusruumis, vaatasin seal erinevaid inimesi ja otsustasin mõelda teisiti. Mitte et õnneks pole ka tema täiuslik, vaid vastupidi - õnneks on ka tema täiuslik! Kes meist julgeb öelda, et Jumal on teinud vea? Et Jumal küll tahtis kõik inimesed täiuslikuks luua, aga minuga läks veids pekki. Ei, just täpselt nii nagu sa loodud oled, on kõige parem. Me ei pea vaatama teisi inimesi kadedusega, vaid rõõmuga ja armastusega, sest nii nagu Jumal on meid kõiki oma armastuses võrratuks loonud, on meil au ja privileeg üksteist armastada. Selle asemel, et oma südames kiruda inimesi, kes tunduvad mingil põhjusel meist paremad olevat, võiksime neile välja öelda: "Kullake, sa oled ilus." Sa oled imeline, sa oled kaunis, sa tood mu näole naeratuse, sa teed mind rõõmsaks, sa oled väärtuslik, sa oled täiuslik!

... ja Jumal vaatab oma loodu peale ja naeratab.

Ül 4:7 “Sa oled täiuslikult ilus, mu kullake, ja sul pole ühtegi viga!

Mt 5:48 “Teie olge siis täiuslikud, nõnda nagu teie taevane Isa on täiuslik!

Ps 139:14 “Ma tänan sind, et olen nii kardetavalt imeliselt loodud. Imelised on sinu teod, seda tunneb mu hing hästi.

3 comments:

Kristel Luide said...

Liisu!
Sa oled üks ilusamaid ja armsamaid inimesi, keda tean!
Kallistan!

Ulli said...

Teoorias on hea, praktikas.. läheb raskeks. Mitte see, et teisele öelda "Oled ilus!". vaid see, et näha end täiusliku või ilusana. Mingi piirini kindlasti.. aga jah, piirini. Ja mõnes mõttes pole see vale, sest alati on ruumi paranemiseks ja arenemiseks.. igas aspektis. Peaasi, et see ei saaks hulluseks. Ei ole hea olla hästi paks. Sest tervis kannatab.. samamoodi ei ole hea olla ÜLIkõhn. Tuleb leida midagi vahepealset. Aga see Püha Rahulolematus on edasikandev jõud.. mingi piirini, jällegi!

TS said...

Aamen, Liisu, aamen!!! :)

Kallistan, armas!