Monday, August 9, 2010

19 ja vinge kräu


Mul pole nii suurt sünnipäeva pidu kunagi varem olnud.

See toimus Tõstamaa mõisas ja rahvast oli ikka kümneid. Pidu kestis ikka normaalselt kaua, keskööl toodi tort välja alles.

Palju kinke ma ei saanud, ühe lillekimbu vaid.

Aga tegelt...

Palju õnne noored Liged! :)




Minu pidu nii suur ei olnud, kuigi üle 20 inimese tuli meie mitte-nii-suurde korterisse. Oli tore, Fun Factse ega viktoriini ma ei teinud, kuid loodan, et keegi kohutavat igavust ei tundnud. Kui tundis, siis ... kahju. Aga rõõm oli kõiki neid sõpru näha, kes mulle külla viitsisid tulla ja rõõm on ka, et kõik ei tulnud, sest tänu sellele on mul 3 kinopiletit soolas :D Jejee.

Aga olen nüüd 19... nothing changed.

2 comments:

m2rtsaar said...

ma ei ole jõudnudki sulle õnnistust soovida ja kalli teha.

aga jee! 19!

Mariliis said...

Noh, parem hilja, kui mitte kunagi, I guess. ;) Nüüd on selle aasta sünnipäev läbi, sain ka sinu tervituse. Aitäh. :)