Wednesday, September 1, 2010

Head 1. septembrit!


Mina läksin 1. septembri puhul natukene hulluks.

Otsustasin otsida üles selle abituriendi, kelle käe otsas ma 12 aastat tagasi kooliteed alustasin.

Võtsin siis ette Rapla Ühisgümnaasiumi vilistlaste lehe ja hakkasin vaatama. Meeles sellest abituriendist oli kaks asja: a) ta kirjutas mulle seal kohapeal kaardi valmis ja b) ta nimi oli Indrek.

Kõigepealt oli vaja välja mõelda, mis aastal ma üldse koolis käima hakkasin. Kui selle suutsin välja mõelda (1998), siis olin natuke aega hämmingus, et pekki, ühtegi Indrekut sellel aastal ei lõpetanud. Aga mingi hetk siis hiljem tuli mulle meelde ka see tõsiasi, et ehkki ma alustasin 12. klassiga aastal 2009, lõpetasin selle siiski 2010. Seega võtsin ette 1999 vilistlased ja paljuski minu rõõmuks oli seal ainult üks Indreku nimeline. Ja tema paralleelis käis muideks Märt Avandi. :D Aga see on juba teine teema. Igatahes, leidsin oma abituriendi perekonnanime ja kõikvõimas Facebook andis mulle nime juurde ka ähmaselt tuttava näo.

Saatsin talle seal kirja ja ootan nüüd vastust. :P Miks, ei tea. Aga tore on. :D

Selline lugu siis tänaseks minu poolt.

Ilusat uut kooliaastat teile kõigile, kallid koolijütsid! :)

2 comments:

Kristel Luide said...

Mine metsa, Nii äge! :)

Loodame, et ta siis vastab! :)

Mina ei tea enda talitajast midagi.

Anonymous said...

Mina ka ei tea enda omast midagi. Isegi seda ei mäleta kas oli poiss või tüdruk. Ja kas meid üldse talitati :D Aga Mõmmi-aabitsa Mõmmi oli küll kohal igatahes :p
Ann