Thursday, January 8, 2009

2009

Kes teab öelda, kas 2009 tuleb parem kui 2008. Tõenäoliselt mõnes mõttes tuleb. Mõnes mõttes ehk mitte. Aga ma arvan, et saab olema keeruline neid kahte omavahel võrrelda. Esiteks on raske meenutada, mis 2008 alguses üldse toimus :P Enne suve on kõik hägune. Aga teiseks on kindlasti mõlemad täis katsumusi ja õnnistusi. 
Ma ei teinud selleks aastaks ühtegi lubadust. Usun, et on kergem kui ma neid ei tee. Vähem pettumusi ehk. Kui teen lubadusi, mida pidada ei suuda, ei pettu minus keegi peale minu enda. Onju? :) Saime kätte lubadused, mida tegime eelmise 2007 detsembris inglise keele tunni raames. 10 lubadust... suutsin pidada neist 4-5. Nii enam-vähem. Suht edukas? See ei olnud just eriti suureks motivatsiooniks sellel aastal uusi lubadusi teha. Teen lubadusi, mida pidada suudan, siis kui vaja, mitte terve aasta jaoks ette. Eks näis siis, kuidas läheb, ehk olen endaga rohkem rahul.

Aastavahetus oli tore. Alguses tundus, et tähistame seda Kertuga kahekesi, kuna kõigil tundusid olevat omad plaanid. Lõpuks oli enamus meie noortegrupist + veel mõned kohal. Mulle meeldib, kui nii saab :) Armastan oma noortegruppi. Teisi ka. Aga neid ka. Palju. :) 

Sõbrad on head. Sel aastal luban nendega aega veeta! :) 

P.S. Eriti mõttetu blogi sissekanne, aga on ka hullemaid olnud! :P

*inspireeritud: 2009*

No comments: