Friday, January 23, 2009

Kasu ka!

Teinekord on täiega kasu Piibli lugemisest. Isegi Vana Testamendi lugemisest! Tõestatud katse-eksitus meetodil. 
Tähendab. 

Eile lugesin 2. Moosest. Neljandas peatükis on koht, kus Jumal tahab Moosese saata rääkima oma rahvale ja nii edasi ja veel edasi. Mooses ei taha, muudkui vingub, et ei tema oska rääkida. Muudkui vingub ja järele ei anna. Jumal ütleb talle 11. ja 12. salmis nii ilusti: "Kes on teinud inimesele suu, või kes teeb keeletu, kurdi, nägija või pimeda? Kas mitte mina, Issand? Ja nüüd mine, ja mina olen abiks sinu suule ning õpetan sind, mida sa pead rääkima!" 
Eile lugesin. Täna oli juba kasu. Probleem sõbral, et muidu jõle jutukas, aga kui on vaja rääkida, siis ei oska midagi öelda ja on sellise näoga:
---------------------------------------------->
(See siin pildil ei ole tegelikult tema!)
Siis ma ütlesin, et OO, mul on täpselt see, mida sa vajad. (No olgu, päris nii ma ei öelnud, aga süda ütles küll mulle seda ;) Võtsin selle kirjakoha lahti, näitasin sõbrale, et näe, vaata, loe. Luges. Meeldis. Jättis meelde.

Vot. 

Mulle meeldis see hetk. Meeldis, kui sain võtta abiks Jumala sõna, et julgustada oma ligimest. Sellepärast tasub lugeda Piiblit! Isegi Vana Testamenti! :)

*inspireeritud: julgustus sõbrale 23.01.2009*

No comments: