Sunday, January 11, 2009

Ma tahaksin...

Ma tahaksin, et inimesed püsiksid Jumala juures.
Ma tahaksin, et nad ei ütleks Jumalale "ei", sest kuskil mujal oli midagi huvitavamat.
Ma tahaksin, et nad ei pettuks Jumalas, sest "midagi ei toimu".
Ma tahaksin, et nad ei ootaks, et midagi juhtuma hakkaks, vaid hakkaksid ise midagi tegema.
Ma tahaksin, et ilmas oleks rohkem kristlasi.
Ma tahaksin, et kristlased ei oleks leiged.
Ma tahaksin, et kristlased sätiksid endale piirid, mida me ei ületa.
Ma tahaksin, et need piirid ei oleks liiga laiad.
Ma tahaksin, et noor kristlane tunneks huvi Piibli vastu. 
Ma tahaksin, et ma suudaksin Jumala armastust endast eluga välja näidata.
Ma tahaksin, et Jumala plaan minu elus oleks selge.
Ma tahaksin kuulda Jumala häält, mis ütleb mulle, kas ma olen praegu omadega õiges kohas.
Ma tahaksin teada, kas minu soovid kattuvad Jumala omadega.
Ma tahaksin, et kattuksid.
Ma tahaksin armastada Jumalat kogu oma südamega.
Ma tahaksin, et kõik mida ma teen tooks au Jumalale.
Ma tahaksin nii palju. Ja nii paljud asjad, mida mina tahaksin, ei lähe nii. Vähe õnnetu...

*inspireeritud: no tõesti. ei tea.*

No comments: