Sunday, September 28, 2008

Jumalakartus

Ps 111:10 Issanda kartus on tarkuse algus; hea arusaamine on kõigil, kes teevad seda mööda; tema kiitus kestab igavesti.
Õp 9:10 Issanda kartus on tarkuse algus ja Kõigepühama äratundmine on arukus.
Srk 1:14 Jumalakartus on tarkuse algus, see on usklikele kaasa sündinud emaihust alates.

Mul on mark natukene, ma olen sellist lauset umbes miljon korda tsiteerinud, aga nüüd olen aru saanud sellest, et mul ei ole õrna aimugi, mida jumalakartus üldse tegelikult tähendab. No okei, ei saa öelda, et õrna aimugi ei ole, aga see on omandanud tähenduse "kristlaseks olemine". Ma olen kristlane - järelikult kardan Jumalat.
See peakski nii olema, aga kas on?
Minu puhul kahjuks mitte, sest sellele ei panda just oluliselt palju rõhku. Jumalakartus on tarkuse algus.

Aga kuidas?

*Inspireeritud: ... jutuajamine Kertuga ja veel...*

No comments: