Friday, September 26, 2008

Mõte.

Mõte mitmuses: Mõtted. Neid on palju, nii et tahaks nagu midagi kirjutada. Ainuke probleem on selles, et ei oska. Oleks vaja võtta kokku ja tulistada, aga ei suuda. 
Ma olen kuidagi väsinud, aga samas üleni energiat täis. Tahaksin igast asju veel teha, aga samas võiksin ka lihtsalt istuda ja olla. Või siis mitte istuda, sest sellest on kopp. Aga lihtsalt võtta aeg maha. Ideaalis: võtta aega Jumala jaoks. Miks ma seda ei tee, ma ei tea. Loll olen.
Jumal ise on kogu aeg valmis, tal on aega niiiii palju, et pole mingit probleemi seda minuga veeta. Seda hullem siis, et mina ei tee üldse midagi sellega seoses. Ainult räägin ja räägin ja räägin. 
Appikene, kuidas jõudis praegu kohale, kui loll ma võin olla. Ma olen rääkinud nii lõputult inimestele ja kirjutanud blogisse, kuidas tahaks Jumalale lähemale jõuda ja Piiblit lugeda ja kõik ja nii... Selle asemel, et veeta see mulisemise aeg tegutsedes. 
Jep, minu kõrval võib nii käia:


*Inspireeritud: jah!*

No comments: