Sunday, September 28, 2008

Jumal vs teenimine

Tänu Jumalale on mul olnud võimalus nii mõnegi kristliku ürituse korraldamise juures olla. Tänu Jumalale just sellepärast, et kogemuste pagas on suuuur(em). Ja lisaks tunnen uhkust, et olen saanud olla osa millestki üsna suurest ja olulisest. 
Samas
Kahjuks on nii, et kuigi nende ürituste korraldamine on mõeldud selleks, et Jumala au kõrgeks tõsta, jääb Jumal korraldamise juures tihti tahaplaanile. Meil on nii kiire kogu aeg, et pole aega või siis energiat, et Piiblit lugeda või palvetada. Nagu oma raamatus rääkis vend Yun, võib Jumala teenimine saada olulisemaks, kui Jumal. Tekibki "võistlus" Jumala ja tema teenimise vahel. Aga Jumal ei taha seda. Eelistada tema teenimist temale endale on lihtsalt kuidagi arulage. 
Ma ei tea, kui normaalne see on, sest teen seda tihti, aga panen siia jällegi ühe laulu sõnad. Kertu lasi seda laulu mulle ja mulle meeldib selle point väga. Ei hakka tõlkima, te ju saate aru. Kes iganes minu blogi lugema peaks ;)
And love to me is when you put down that one more thing and say.
I've got something better to do.
And love to me is when you walk out on that one more thing and say.
Nothing will come between me and you.
Not even one more thing.. (Sara Groves - Just One More Thing)
Kui sa mõtled, et tahaks Piiblit lugeda, aga veel see-see-see asi vaja ära teha, siis pane need asjad siiski kõrvale ja loe enne Piiblit. Ja seda enam, kui sa isegi ei mõtle, et tahaks Piiblit lugeda, sest nii kiire on ja ooo kui väsinud me pärast pikka päeva oleme. Võta Piibel kätte! Jumal kannab ülejäänu eest hoolt! Ükski asi, mis on Jumala tahe ei jää tegemata, kui me temale toetume ja teda ning tema tahet otsime.
Jumal õnnistab meie tööd tema riigi heaks. Ärme sea olulisuse edetabelis temast ettepoole!
P.S. Kirjutan asju, mida endalegi öelda tahan, äkki saab ka keegi teine sellest puudutatud. Ise üritan saada ;)

*Inspireeritud: kiire-kiire-kiire*

No comments: