Wednesday, March 12, 2008

Suitsetameee! EI!

Mind on tõsiselt hakanud häirima need inimesed, kes lihtsalt "mõnu pärast" rikuvad enda tervist, mõtlemata sellele, et nad teevad sama ka teiste inimestega. Tõmbavad suuuuure mahvi mingi pulga otsast ja siis puhuvad selle võhivõõrale näkku. No milleks?
Mul on nii raske olla salliv, veel vähem armastav inimeste suhtes, kes enda siskonda tossutavad. Siis saab, kui ma tunnen või tean neid inimesi muidu ka ja tean, et nad on toredad inimesed ja kõik ja nii, aga üldiselt. Lihtsalt ei saa aru, milleks see vajalik on.

Paljud võivad öelda, et ah, sa ei saagi aru, sa oled pastori tütar, rikkumata vms. Küllap nii ongi. Võimalik, et selle "kaifi", mis nemad saavad suitsust, saan mina Jumalalt. Selle erandiga, et Jumal ka tegelikult täidab auke südames, kaitseb, juhib, hoiab ja ei riku tervist, vaid kingib seda. Kumma valiks? You figure it out! :)


*Inspireeritud: igapäevaelu, kui peab tänaval hinge kinni hoidma, et mitte suitsu sisse hingata*

1 comment:

Ann said...

Mul on sama probleem. Tavaliselt ma ei suuda bussini hinge kinni hoida ja lähen eemale. Viimane kord sadas hullult, ma siis lõin oma toreda mummulise vihmavarju uuesti lahti ja seisin oma isikliku bussikaputka all ;)