Monday, March 24, 2008

22.03.2008

22.03.2008 käisime tüdrukutega Asti sünnipäeva tähistamas. Täiesti mõnus õhtu oli, saime heietada vanu mälestusi ja tekitada uusi.
Üks mäng või asi, mis me tegime, meeldis mulle suht väga ja sellest tahaks ka kirjutada.

See hõlmas hunnikut ajakirjadest välja lõigatud pilte, mis laotati lauale ja põrandale laiali.

Esimesena pidi igaüks võtma pildi, mis iseloomustaks nende praegust elu ja siis rääkima sellest, miks see nii on. Minu pildil oli mees, kes istus tugitoolis, suured kõrvaklapid peas. See oli inspireeritud minu reedesest päevast, kus tuli väike emo peale ja tahtsin olla üksi oma muusikaga ja mitte kellegagi suhelda. Aga tegelikult ei ole ma kogu aeg nii. I'm a people person ;)

Teisena vist oli pilt, mis iseloomustaks seda, millega sisustan või tahaks sisustada oma vaba aega. Võtsin kaks pilti. Ühel oli naine tugitoolis raamatuga ja see näitas seda, et ma tahaks rohkem veeta aega piiblit lugedes. Õigemini tahaks, et see sisustaks mu vaba aja. Mitte küll tervet vaba aega, vaid suure osa sellest. Täiega suurema, kui praegu igatahes. Teisel pildil oli kaks inimest, kes jalutasid ja ühel oli seljas kitarr. See näitas seda, et ma tahan oma sõpradega koos aega veeta, jalutamas käia ja võimalusel koos muusikat teha. Veids kaifiks seda ... :)

Kolmandana pidi võtma pildi millestki, millest tahaks lahti saada. Võtsin jälle kaks :) Üks oli pilt toidust, sest ma söön liiga palju või siis lihtsalt valesid asju. Ja teisel pildil oli Flegma. Õnneks võttis Siku selle pildi pärast endale, nii et see on mul siin olemas, aga ta on tõesti Flegma Suure Tähega. Igaljuhul, ta sümboliseerib laiskust ja tähtsate asjade edasilükkamist ning unustamist. Niih, siit tuleb Flegma:


Neljandana, ma arvan, oli vaja võtta kaks pilti. Üks iseloomustamaks seda, kus olen oma vaimuliku eluga praegu ja teine seda, kus tahaks olla. Esimese peal oli pikutav ja haigutav mees ja tema kõrval istuv naine. Minu tõlgendusel ei mängi sugu rolli, sest mina olin nagu see mees ja naine iseloomustas Jumalat. See, kuidas mul on kõik võimalused olemas, aga ma eelistan lebotada ja midagi mõttetut teha selle asemel, et Jumalaga aega veeta, kuigi ma tean, et Tema on mu kõrval ja ootab kannatlikult, et ma ka Tema jaoks aega võtaks. Ja see, kuhu ma jõuda tahaks, oli selline pilt:





Kvaliteet on kehvake, aga on aru saada, et seal on õnnelik vana mees, kes seletab midagi ja tundub olevat väga rahul oma eluga. Seda ma tahakski, lihtsalt olla rahul sellega, mis mul on. Teada, et ma olen enda poolt andnud kõik, et Jumalale lähemale jõuda ja Temaga kontakti saada. Ja olla nii veendunud selles kõiges, et tahaks kõigile ka kuulutada :)

See vist oligi kõik. Võtsin veel ühe pildi sealt kaasa. See vana mees iseloomustab minu vaimuliku elu lõppseisu. Aga võtsin kaasa pildi, mis iseloomustaks minu eluõhtut :)

A little dream of mine. Meeldib vaadata vanu paarikesi, kes ikka veel nii väga armastavad teineteist. Paneb mõtlema tuleviku peale ja ootama, et näha, mis Jumalal minu jaoks plaanis on.
*Inspireeritud: Asti sünnipäev*

No comments: