Thursday, October 14, 2010

Ärilõuna

Eile käisin oma elu esimesel ärilõunal. Saime Kairiniga kokku Meritoni tädiga. Kui kõik ärilõunad on sellised, siis ma ei saa aru, mis seal kunagi stressiga pistmist saab olla. See tädi oli rõõmsameelne, väga avatud, väga jutukas ja samas asjalik. Kõik ärijutud põimiti väga osavalt kõikide muude juttude keskele ja mis kõige parem - tasuta lõuna. Seal ma siis istusin, naeratasin ja sõin oma 97- kroonist salatit, 55-kroonist suppi ja 35-kroonist (0.2l) mahla. Vahepeal ütlesin umbes kaks asja ja ülejäänud aja kuulasin, sõin, naeratasin ja noogutasin. Aga väga tore oli, Kairinile ei meeldinud siiski, talle üleüldiselt ei meeldi sellised asjad. Järgmine kord pean vast siis üksi minema. Aga jah, et siis pääsesin taas kiirnuudlite söömisest. Täna pääsen ka, emme tegi eile süüa kodus. :)

Siuke lõuna oli pm :P

Kuulake kõik seda laulu ka http://www.youtube.com/watch?v=m52V4cKeNXU :)

4 comments:

Ulli said...

Ma arvasingi, et sellest sa kindlasti kirjutad:D

Tahaks ka ärilõunat..int et ma jaksaks aint ühe toidu sisse pigistada..Oleneb muidugi, kui kaua saab oodata, istuda ja seedida..

Mariliis said...

Ma mõtlesin, et peaks ju, et sul ka korra midagi teha oleks jälle. :D

Ma võtsin pooliku supi ainult, aga see salat oli küll suuuuuuuuur. Aga beats instant noodles every time. :P

Linda said...

Aga kui see Kairin järgmine kord niikuinii ei tule, siis äkki ma võin ta asemel end kaasa sokutada.. Ma sööks ka hea meelega tasuta 97-kroonist salatit, 55-kroonist suppi ja 35-kroonist (kas või 0.2 l) mahla ja lihstalt istuks ja naerataks ja noogutaks :)

Mariliis said...

Eeeeeeee......... ma ei ole päris täpselt kindel, kas mängiks välja. Aga me võiks ise täitsa kahekesti minna kuskile niisama kohvitama ükspäev. :)Kasvõi 97-kroonist salatit sööma, see oli ikka päris hea.