Monday, September 6, 2010

Tellimusblogi


Mitte isegi vist tellimus-, vaid nõudmisblogi...

Kirjutan 10 asja, on kergem, kuigi kerge ta pole. :P

1.) Pühapäeval kogunesime Elav Kivi kogudusega esimest korda Kajas (ruumis 31). Mulle meeldib, et me nüüd seal oleme. Ruum ei ole suur, aga vähemalt ei ole kodu. :)
2.) Täna on tööl mitu mõtet olnud. Põnev, mis? Üldse on tööl rohkem teha vahepeal, ülemus on uusi trikke õpetanud. Aga ei, kiire pole.
3.) Tahan hullult minna Prantsusmaale.
4.) Tahan laulda. For living... (mitte (ainult) living stone)
5.) Nädalavahetus oli tore, sai laulatust, sünnipäeva ja kirikut.
6.) Tahan Soome minna juba, Eesti väsitas korraks ära.
7.) To Save A Life on päris hea film - What's the point if you're not going to let it change you?
8.) Tahaksin väga palju asju, mida hetkel ei saa.
9.) Pean Siku asemel Ruuteri saate tegema seekord. Kuulake 13. september mingist raadiost...
10.) Ma hetkel lihtsalt ei viitsi. Ma ei tea... täiesti tüütu on olla ja tahaks minna koju ja magada maha see päev.

Samas on kõik tore, kurta ju pole tegelikult millegi üle, eks? :)

4 comments:

Ulli said...

Oli jah lühike. Mis sa arvad, mitu minutit see mul nüüd sisustas?:D

Aga..ma tahaks ka Prantsusmaale.. ja paljusid asju, mida hetkel ei saa.

Mariliis said...

Hahaha, sorry. Pead vahepeal ise kirjutama ja mulle mõtteid andma. :D

Laura said...

hahaa, "mingist raadiost" kõlas nii hästi! :D

aga kuulge, ma tahan ka Prantsusmaale! Lähme! ;D

Mariliis said...

:P Ma ei tea, kas see on pereraadio või raadio 7... vist pere. :D

Oleks vaid, et olekski nii lihtne. Et LÄHME!! ja lähemegi. :D