Wednesday, September 8, 2010

Töökaaslased


Nii, ma olen nüüd kogunud informatsiooni oma töökaaslaste kohta. Kui siia tööle tulin, siis olid nendeks lihtsalt Kairin, Ranno, Vahur, Liina ja Marko. Siis olid need Kairin (pearaamatupidaja), Ranno (devi küttekaablite kunn, täpsemalt müügijuht), Vahur (ka devi küttekaablite kunn, täpsemalt tehnikajuht), Liina (Danfossi kütteseadmete tädi, täpsemalt müügiinsener) ja Marko (Danfossi kütteseadmete onu, täpsemalt müügijuht).

Nüüd aga, kui olen teostanud ise uuringuid ja hoidnud ühistel söömingutel kõrvad lahti, olen saanud teada, et minuga samas kontoris töötavad hoopis põnevamad isikud.

Kairini kohta ma uut infot ei ole saanud, endiselt on ta pastori naine. :)

Aga teiste töökaaslaste seas leiduvad sellised inimesed nagu


c) Kunagine Eesti meister võistlustantsus (pole ühtki artiklit kuskilt võtta)

d) Tennisekunn, ma kahjuks eriti täpset infot ei tea, aga ta olla päris hea. (http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=25069)

Vot. Tore. :D


6 comments:

Linda said...

Aga sinu kohta artikkel?

Linda said...

aaaaeeiii ma tean ma tean ma tean!!!!! http://www.viimsi.edu.ee/index.php?id=69608 Nii cool! :D

Mariliis said...

Jaa, votvot, kaevu ise sellesse lõputusse mullahunnikusse, milleks on informatsioon minust! ;)

Ulli said...

Vot, mis kuulsused. Vaata, et sa ära ei tõuse;)

Kristel Luide said...

Tubli Linda! :)

Mariliis said...

Haha, kuhu mul enam tõusta, ma olen juba nii kõrgel. :D